کد خبر : 2010625 | 06 فروردين 1403 ساعت 19:10 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

لایق نفرات بیشتری در تیم ملی هستیم؛

رزاق‌پور: بازی کردن در استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بازی کردن و دیده شدن در تیم‌هایی که هوادار و توجه کمتری دارند، سخت‌تر است.

رزاق‌پور: بازی کردن در استقلال و پرسپولیس راحت‌تر است

به گزارش "ورزش‌سه"، ابوالفضل رزاق‌پور پس از چند سال حضور در تراکتور در فصل جدید برای گل‌گهر در پست دفاع چپ بازی می‌کند. این بازیکن با ثبت 5 پاس گل یکی از بهترین پاسورهای لیگ بیست و سوم است و این امیدواری در او وجود داشت که به لیست تیم ملی برسد.
گفت‌وگویی با رزاق‌پور در آستانه سال جدید داشتیم که در ادامه می‌خوانید.
رزاق‌پور حرف‌هایش را با تبریک سال نو آغاز کرد و با اشاره به زمان آغاز تمرینات گل‌گهر اضافه کرد: بله خب ما تمرینات‌مان را از سوم فروردین ماه آغاز کردیم. خدا را شکر در دو روز گذشته تمرینات خوبی برگزار کردیم. می‌دانیم بازی‌های سختی در پیش داریم؛ به ویژه در اولین بازی سال جدید که با پرسپولیس بازی می‌کنیم. البته یک‌سری از بچه‌ها مصدوم هستند و امیدوارم با تیم کامل به مسابقات برگردیم، چرا که مسابقات بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم رتبه خوبی در جدول کسب کنیم.» 
مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر درباره برنامه‌اش در تعطیلات نوروز بیان کرد: «ما 4 روز تعطیل بودیم که پیش خانواده بودیم. فکر می‌کنم اولین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. فرصت برای استراحت و تعطیلات زیاد است. به امید خدا بتوانیم فصل را خیلی خوب تمام کنیم و به دید و بازدید هم می‌رسیم.»

2004266

رزاق‌پور که در رقابت‌های این فصل در میان پاسورهای برتر مسابقات است و موفق به ثبت 5 پاس گل شده، درباره عملکرد خود در این فصل گفت: «خدا را شکر در حال سپری کردن فصل خوبی هستم. تیم بسیار خوبی داریم. بچه‌ها،کادر فنی و مدیریت یکدل هستند و با تمام وجود در حال تمرین هستیم.» 
از رزاق‌پور درباره دیده نشدن بازیکنان با کیفیت تیم‌هایی مثل گل‌گهر در مقایسه با استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌های مدعی فوتبال ایران پرسیدیم و او واکنش جالبی به این سوال داشت: «بله به‌خاطر شرایط هواداری که تیم‌های دیگر دارند، روی تیم ما آن دید نیست. تیم ما در این فصل بازیکنان بسیار خوبی داشته است، از جمله مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح و بازیکنان دیگر که اسم آنها را نمی‌آورم. با تمام این‌ها اما آنطور که باید به چشم نمی‌آیند. متاسفانه نگاه جامعه فوتبال بیشتر به استقلال و پرسپولیس است. با این حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد درنهایت به موفقیت تیم ملی در وهله اول کمک کند. به نظرم در کنار موفقیت تیمی حتما موفقیت فردی رخ خواهد داد. امیدوارم این نگاه نسبت به سایر تیم‌ها و همینطور تیم ما عوض شود. ما لایق داشتن ملی‌پوشان بیشتری در تیم ملی بودیم.» 

2004267

مدافع چپ گل‌گهر اضافه کرد: «احمدرضا (زنده‌روح) در بهترین سال‌های فوتبال خود مجبور شد به خدمت برود. با این حال همین الان با اینکه هافبک است، یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر به شمار می‌رود. همینطور بچه‌های دیگر تیم ما. اصلا کاری به خودم ندارم.» 
از رزاق‌پور درباره دعوت نشدنش به تیم ملی با وجود امیدواری که در ذهن این بازیکن وجود داشت پرسیدیم و او درباره این سوال گفت: «به نظرم باید خیلی مسائل در نظر گرفته شود. به هر حال بازی در استقلال و پرسپولیس در کنار آن همه بازیکن خوب ناخودآگاه نگاه‌ها را به سوی بازیکنان جلب می‌کند، اما تیم‌هایی که کمتر دیده می‌شوند اگر آمار خوب داشته باشی، انتظار داری که مربیان تیم ملی تو را ببیند. مخصوصا مربیان ایرانی که از دل لیگ آمده‌اند و شناخت بسیار خوبی از لیگ برتر دارند. انتظار داشتیم که ملی پوشان بیشتری داشته باشیم و خودم هم انتظار داشتم به تیم ملی دعوت بشوم. البته اردوهای دیگر هم هست. تمام تلاشم را می‌کنم که این اتفاق رخ بدهد. همانطور که گفتم مهم موفقیت تیمی است و اگر این مهم رخ بدهد، موفقیت‌های فردی هم از راه می‌رسند.» 
رزاق‌پور درباره پیش بینی‌اش از جایگاه گل‌گهر در پایان فصل که رضایت‌مندی به همراه خواهد داشت، اینطور پاسخ داد: «تلاش می‌کنیم یک رتبه خوب و بهتر از سال قبل بگیریم. البته تیم تغییرات زیادی داشت است. به نظرم تا اینجای فصل هم بد نبودیم ولی در ادامه مسابقات تلاش می‌کنیم که در بین 4 تیم برتر باشیم.» 
سوال پایانی از رزاق‌پور این بود که آرزوی فوتبالی‌اش در سال جدید چیست که او در واکنش به این سوال گفت: «دعوت به تیم ملی.»

دیدگاه‌ها