کد خبر : 2011142 | 10 فروردين 1403 ساعت 14:33 | 13.9K بازدید | 25 دیدگاه

پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند

علیرغم علاقه شدید بایرن مونیخ و لیورپول به ژابی آلونسو، او تصمیم گرفته یک فصل دیگر هم در بایر لورکوزن بماند.

پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و بایرن مونیخ باید از برنامه‌هایشان برای جذب ژابی آلونسو چشم‌پوشی کنند و به سراغ مربیان دیگر بروند زیرا سرمربی اسپانیایی تصمیم قابل توجهی گرفته است.

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی و اکثر منابع معتبر تأیید کرده‌اند که ژابی آلونسو قصد دارد برای فصل آینده هم در بایر لورکوزن بماند و گام بعدی‌اش را با عجله برندارد. او بزودی این تصمیم را به‌صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

2005201

بند آزادسازی این مربی در سال ۲۰۲۵ فعال خواهد شد. با توجه به اینکه لورکوزن به احتمال زیاد قهرمان این فصل بوندسلیگا می‌شود و فصل بعد هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، آلونسو می‌خواهد با ماندن در این تیم تجربه بیشتری کسب و با زمان و فکر بیشتری مقصد بعدی‌اش را انتخاب کند.

بازنده مثلث بایرن مونیخ، لیورپول و ژابی آلونسو، دو باشگاه آلمانی و انگلیسی بودند. آنها از تصمیم مربی لورکوزن مطلع شده‌اند و باید تا پایان فصل گزینه‌های دیگر را بررسی کنند.
پیش از این اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم خبر داده بود که جذب ژابی آلونسو در تابستان آینده «تقریبا غیرممکن» است.

بایرن مونیخ و لیورپول دو باشگاه اصلی فوتبال جهان در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب مربیان تراز اول محسوب می‌شوند و هنوز مشخص نیست کدام گزینه قرار است هدایت آن‌ها را برعهده بگیرد.

همچنین به این دو باشگاه باید نام بارسلونا را هم اضافه کرد که اگر ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی، روی تصمیم جدایی استوار باشد آن‌ها هم در واقع یک مشتری بالقوه بزرگ برای مربیان سرشناس دنیا در تابستان هستند.

تا روز انتخاب سرمربی بایرن اسامی مختلفی برای هدایت این تیم‌ها مطرح خواهند شد و گزینه‌های مشترک زیادی بین بایرن و لیورپول نیز به چشم می‌خورند.

دیدگاه‌ها