کد خبر : 2011157 | 10 فروردين 1403 ساعت 16:14 | 13.2K بازدید | 7 دیدگاه

دقیقی: برای پرداختی به بازیکنان مجبور به این کار شدیم

جزئیات درآمدزایی شمس‌آذر از فروش بازیکن!

سرمربی شمس‌آذر قزوین جزئیات مبالغی که این باشگاه برای فروش بازیکنان خود به دست آورده را فاش کرد.

جزئیات درآمدزایی شمس‌آذر از فروش بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شمس‌آذر قزوین که در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرد، در نقل و انتقالات زمستانی به مشکلات مالی خورد. این باشگاه خصوصی برای آنکه بتواند بودجه خود را پایین بیاورد و در تامین هزینه‌های جاری به مشکل نخورد، اقدام به صدور رضایت‌نامه برخی بازیکنان خود کرد.

در این بین انتقال رحمان جعفری به تراکتور و علی اصغر اعرابی به سپاهان مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی شمس‌آذر بود. حالا سعید دقیقی با گذشت مدتی رقم دقیق رضایتنامه این دو بازیکن را اعلام کرده است.

سرمربی شمس‌آذر در مصاحبه تلویزیونی امروز خود با برنامه نوروز فوتبالی گفت: «10 میلیارد تومان بابت انتقال جعفری به تراکتور و 10 میلیارد تومان هم بابت انتقال اعرابی به سپاهان از این باشگاه‌ها دریافت کردیم تا بتوانیم پرداختی‌های خود به اعضای تیم را منظم کنیم.»

او ادامه داد: «همچنین سه بازیکن هم داشتیم که ارقام قراردادشان کمی بالا بود؛ اقایان مصطفی احمدی، سعید کریمی و عرفان قهرمانی هم حدود 40 تا 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده بودند و اجازه دادیم تا بروند. آنها هم حدود 50 درصد از مابقی قرارداد را بخشیدند و با این کار نیز بودجه خود را پایین آوردیم.»

دیدگاه‌ها