کد خبر : 2011195 | 10 فروردين 1403 ساعت 20:35 | 24K بازدید | 31 دیدگاه

با دبل شهریار و تک گل کریمی؛

پیروزی سپاهان پیش از مصاف سرنوشت‌ساز

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان ب به پیروزی رسید.

پیروزی سپاهان پیش از مصاف سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان سعید جهانگیری در سپاهان ب رفت.

این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عیسی عباس، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، کاوه رضایی، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو ترکیب ابتدایی سپاهان را تشکیل می‌دادند.

در دقیقه ۲۱ با پاس رضا اسدی، شهریار مغانلو گل نخست تیم را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۲۴ نیز پاس زیبای کاوه رضایی توسط شهریار مغانلو به سمت دروازه رفت اما با تیر افقی دروازه برخورد کرد.

2005291

در دقیقه ۲۵ شوت محمد کریمی با پای چپ به زیبایی وارد دروازه سپاهان ب شد و در دقایق پایانی نیمه اول نیز شهریار موفق به ثبت گل دوم خود در این بازی تدارکاتی شد. در ادامه پس از سپری شدن 15 دقیقه از نیمه دوم بر اساس نظر سرمربی سپاهان، از دقیقه ۶۰ ترکیب تیم این تیم کلاً دچار تغییر شد و بازیکنان جوان تیم جایگزین نفرات اصلی شدند.

محمدصادق صالحی، علی احمدی، هادی محمدی، محمد امینی، مهدی حسینی، فرشاد احمدزاده، سیداحمد موسوی، مهدی میراحمدی، ماهان بندانی، عباس حبیبی و علی کمالی در دقیقه ۶۰ به میدان رفتند.

سپاهان در دقایق پایانی بازی امروز یک گل دریافت کرد تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.
طلایی پوشان اصفهانی برای دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز آماده می‌شوند که روز پانزدهم فروردین ماه برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ها