کد خبر : 2011229 | 11 فروردين 1403 ساعت 03:29 | 28.7K بازدید | 12 دیدگاه

بازیکن استقلال برای فصل بعد آماده می‌شود! (عکس)

هافبک استقلال بدون آنکه شانسی برای بازی کردن داشته باشد، در تمرینات با انگیزه کار می‌کند و برای بازگشت به فوتبال لحظه‌شماری می‌کند.

بازیکن استقلال برای فصل بعد آماده می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی یکی از بازیکنان استقلال در این فصل است که اتفاقات مختلفی را تجربه کرده است. میرزایی که در آخرین مسابقه فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور دچار پارگی رباط صلیبی شد و ماه‌ها از میادین دور ماند، هنوز نمی‌تواند به ترکیب استقلال برگردد.

این هافبک باتجربه از نیم فصل شرایط بازی کردن را به دست آورده اما به واسطه پر بودن لیست آبی‌ها با نظر نکونام همچنان خارج از لیست ماند.

در نقل و انتقالات زمستانی حتی شایعاتی درباره جدایی میرزایی از استقلال و حضورش در برخی تیم‌های دیگر هم مطرح بود، اما این اتفاق رخ نداد و او در جمع آبی‌ها ماندگار شد.

2005358

میرزایی حالا با وجود اینکه در لیست بزرگسال جا نگرفته و نمی‌تواند تا پایان فصل به میدان برود، در تمرینات استقلال حضور دارد و بر اساس قراردادش کارش را جلو می‌برد. او در تلاش است تا آمادگی جسمانی خود را در هفته‌های باقی‌مانده از لیگ برتر حفظ کند تا از ابتدای فصل آینده بتواند به فوتبال برگردد و دوباره در لیگ برتر به میدان برود.

دیدگاه‌ها