کد خبر : 2011249 | 11 فروردين 1403 ساعت 09:36 | 15.9K بازدید | 36 دیدگاه

حسینی با تراکتور اوج می‌گیرد (عکس)

هافبک ریزنقش تراکتور به دنبال ادامه نمایش موثرش مقابل سپاهان است.

حسینی با تراکتور اوج می‌گیرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین پیروزی تراکتور در شرایطی به دست آمد که سیدمهدی حسینی توانست قفل دروازه شمس‌آذر را بشکند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، پاس رحمان جعفری را با شوت محکم تبدیل به گل کند و تیمش را در مسیر یک برد دیگر و ماندن در رده سوم جدول قرار بدهد.

مهدی حسینی که توانسته با درخشش در خط میانی تراکتور تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی پاکو خمس شود، با شروع مجدد تمرینات سرخ‌پوشان آذربایجان هم با انگیزه زیادی به تبریز برگشته تا دوباره بدرخشد و بیشتر از قبل در دل تی‌تی‌ها جای بگیرد.

2005393

تراکتور که پس از اضافه شدن مهدی حسینی به ترکیب در مسیر امتیازگیری و موفقیت قرار گرفته و اکنون با یک بازی معوقه در رده سوم جدول لیگ برتر جای دارد، امیدوار است با تکرار درخشش این بازیکن دوباره در جمع مدعیان لیگ برتر بماند و در دیدار حساس پیش رو مقابل سپاهان هم سربلند ظاهر شود.

مهدی حسینی که طی سالیان اخیر دوران درخشانی در مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و ... داشت، تا اینجای فصل توانسته سه گل حساس برای تراکتور به ثمر رساند و روی سه گل دیگر هم تاثیرگذار باشد و به دنبال ادامه این نمایش برابر سپاهان است.

دیدگاه‌ها