کد خبر : 2011525 | 12 فروردين 1403 ساعت 23:05 | 41.4K بازدید | 41 دیدگاه

پیروزی بزرگ آپوئل: ساپینتو نزدیک به قهرمانی!

آپوئل پس از ورود سعید مهری به زمین مسابقه توانست یک پیروزی فوق العاده مهم را به دست بیاورد.

پیروزی بزرگ آپوئل: ساپینتو نزدیک به قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار از دور پنجم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم آ ا ک آرنا میهمان تیم فوتبال لارنکا بود که موفق شد با کامبکی فوق العاده سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

دیدار امروز تقابلی میان تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی بود جایی که آپوئل با ۶۳ امتیاز در صدر قرار داشت و لارناکا با ۶۲ امتیاز در تعقیب تیم ریکاردو ساپینتو بود و این تیم امیدوار بود با استفاده از فرصت میزبانی، به صدر جدول رده بندی صعود کرده و گام بزرگی برای کسب قهرمانی بردارد.

2005931

همه چیز بر وفق مراد لارناکا پیش رفت جایی که فرانکو تونگیا بازیکن ایتالیایی میزبان با ضربه‌ای غافلگیر کننده از گوشه محوطه جریمه و همچنین روی اشتباه وید بلک گلر و کاپیتان آپوئل، توانست گل نخست بازی را به ثمر رسانده و تیمش را پیش بیندازد.

سعید مهری که در این مسابقه روی نیمکت حضور داشت، از دقیقه ۶۳ به جای مارکینیوس وارد زمین شد و پس از این تعویض بود که روند بازی آپوئل دگرگون شد. به نحوی که شاگردان ریکاردو ساپینتو در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دو گل مهم را به ثمر رسانده و کامبک خود را تکمیل کردند تا یکی از مهمترین دیدارهای فصل را برنده از زمین خارج شوند.

در دقیقه ۷۵ و روی ارسال اندونگالا، توپ در دهانه دروازه به تومانه رسید و این بازیکن پرتغالی با یک ضربه سر موفق شد کار را به تساوی بکشد تا ریکاردو ساپینتو در کنار زمین نفس راحتی بکشد و حداقل خیالش بابت کسب امتیاز تا حدودی راحت شود.

2005932

اما این پایان کار نبود چرا که آپوئل توانست در ادامه درخشش بازیکن کنگویی خود به گل دوم نیز دست پیدا کرده و برنده از زمین خارج شود. ارسال آناستاسیوس دونیس از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر اندونگالا وارد دروازه شد تا آپوئل در دقیقه ۸۲ از شکست، یک پیروزی بسازد.

در نهایت این بازی با پیروزی شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید تا آپوئل شمار امتیازات خود را به عدد ۶۶ برساند. با توجه به توقف آریس لیماسول، تیم ساپینتو با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به لارناکا گام بزرگی به سمت قهرمانی برداشت. آریس لیماسول نیز با ۵ امتیاز کمتر نسبت به آپوئل در رده سوم قرار دارد.

لازم به ذکر است که پنج هفته از لیگ قبرس باقی مانده و آپوئل باید سه دیدار خود را در استادیوم خانگی برگزار کند. این تیم با اومونیا نیز استادیوم مشترک دارد و آن مسابقه نیز یک بازی خانگی محسوب می‌شود تا ساپینتو فرصت بسیار خوبی برای کسب قهرمانی داشته باشد.

2005933

دیدگاه‌ها