کد خبر : 2011573 | 13 فروردين 1403 ساعت 12:02 | 70.5K بازدید | 44 دیدگاه

ساپینتو با تعویض مهری، فینال قبرس را برد

پس از ورود سعید مهری به زمین مسابقه بود که آپوئل توانست یکی از مهمترین دیدارهای فصل را برنده شود.

ساپینتو با تعویض مهری، فینال قبرس را برد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته آپوئل پنجمین دیدار از ۱۰ فینال باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر قبرس را با پیروزی حساس و حیاتی مقابل لارنکا به پایان رساند تا گام بزرگی در راه کسب قهرمانی بردارد. مسابقه‌ای که میان تیم‌های صدرنشین و دوم جدول رده بندی بود.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که آپوئل با یک امتیاز بیشتر نسبت به لارناکا در صدر قرار داشت. شاگردان ساپینتو دو دیدار قبلی خود را به شکل ناباورانه‌ای واگذار کرده بودند و شکست در این بازی خارج از خانه می‌توانست علاوه بر از دست رفتن صدر جدول، باعث شود که قهرمانی در این فصل نیز برای آنها به یک رویا تبدیل شود، به خصوص اینکه میزبان در همان دقیقه نهم بازی توسط فرانکو تونگیا به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد.

2006011

اما تغییرات تاکتیکی که ریکاردو ساپینتو در نیمه دوم بازی ایجاد کرد، که یکی از آنها ورود سعید مهری به زمین مسابقه بود، سبب گردید تا آپوئل در این بازی سخت خارج از خانه کامبک زده و ۳ امتیاز فوق العاده مهم را به دست بیاورد. دیداری که حکم یک مسابقه فینال را برای دو تیم داشت.

سعید مهری که در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از استقلال راهی آپوئل شده بود، در مدت زمان اندک حضور در ترکیب این تیم توانست اثرگذاری خود را نشان دهد و با پیروزی که آپوئل روز گذشته به دست آورد، قدم بزرگی در راه قهرمانی برداشت.

2006012

ساپینتو و مهری که فصل قبل در استقلال نتوانستند عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را از آن خود کنند، حالا در این تیم قبرسی تلاش می‌کنند تا آپوئل بتواند پس از ۵ فصل یک بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر قبرس را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها