کد خبر : 2011653 | 13 فروردين 1403 ساعت 21:59 | 38.7K بازدید | 58 دیدگاه

گریلیش: نمی‌دانم چرا در تمام انگلیس من را هو می‌کنند

جک گریلیش، هافبک منچسترسیتی، اعلام کرد از هو شدن در ورزشگاه‌های انگلیس تعجب کرده، اما از این رفتارها ناراحت نمی‌شود.

گریلیش: نمی‌دانم چرا در تمام انگلیس من را هو می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، هافبک منچسترسیتی، یکی از بازیکنان قابل توجه لیگ برتر انگلیس است که اگرچه در میان تماشاگران خودی هواداران زیادی دارد اما در هر ورزشگاهی که بازی می‌‌کند، هو می‌شود.

در مصاحبه اخیرش گریلیش به این موضوع اشاره کرده و معتقد است که چنین واکنشی برای خودش و مادرش باورنکردنی است. این ستاره انگلیسی با پرداختن به هو شدن از سوی طرفداران، اعتراف کرد که او اغلب از دلایل پشت اقدام آن‌ها تعجب می‌کند.

2006192

گریلیش در این مورد گفت: "من همیشه فکر می‌کنم چرا هواداران حریف من را هو می‌کنند؟ مادرم هم همیشه در این مورد از من سوال می‌کند. اما من در واقع نمی‌دانم چرا چنین چیزی اتفاق می‌افتد. در هر ورزشگاه خارج از خانه‌ای که می‌روم، هو می‌شوم و دقیقا نمی‌دانم که اشتباهم چیست. من فقط سعی می‌کنم آن را به عنوان یک تعریف مثبت یا تعریف نگاه کنم."

جالب این است که این ستاره انگلیسی علاقه دارد به این انتقادات به نوع دیگری نگاه کند. به جای اینکه بگذارد روی عملکرد یا طرز فکر او تأثیر بگذارد، ترجیح می‌دهد آن را به عنوان یک تعریف یا نوعی قدردانی ببیند. توانایی گریلیش برای حفظ آرامش و تمرکز در مواجهه با مشکلات، گویای پختگی و حرفه‌ای بودن او به عنوان یک بازیکن است.

دیدگاه‌ها