کد خبر : 2011692 | 14 فروردين 1403 ساعت 09:17 | 11.1K بازدید | 15 دیدگاه

مربیان قبلی مقصر ناکامی بایرن هستند، نه توخل!

به نظر می‌رسد که مدیران و بازیکنان بایرن مونیخ به این باور رسیده‌اند که توماس توخل، سرمربی این تیم، تقصیری در وضعیت به وجود آمده ندارد.

مربیان قبلی مقصر ناکامی بایرن هستند، نه توخل!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این فصل تحت هدایت توخل نتوانست پس از بیش از یک دهه به عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا دست پیدا کند و ظاهرا این عنوان را به بایرلورکوزن واگذار کرده است. 

شرایط سختی که آنها در طول این فصل با آن روبرو شدند مدیران این باشگاه را مجاب کرد که به دنبال ایجاد تغییر و پیدا کردن راه حل باشند و همین باعث شد که بیانیه اعلام قطع همکاری با سرمربی این تیم در پایان فصل جاری و پس از اتمام مسابقات صادر شود. 

اما حالا نشریه کیکر خبر داده که بسیاری از مدیران بایرن به این نتیجه رسیده‌اند که ارزیابی این مربی آلمانی از شرایط این تیم و بازیکنانش چندان اشتباه هم نبوده است. بازیکنانی که برای سال‌های طولانی همیشه تحت مراقبت بودند، حالا با واقعیت روبرو شدند. 

2006222

توخل مشکل واقعی این باشگاه را به آنها نشان داد و باعث شد که مدیران هم آنها را ببیند و این مطمئنا در طولانی مدت به سود بایرن خواهد بود و پس از چندین سال سو مدیریت می‌تواند به شکل جدی به آنها در بهبود شرایط پیش رو کمک کند. 

بسیاری از بازیکنان هم از سبک کاری توخل از نظر حرفه‌ای و صراحت راضی و خوشحال هستند. اکثر اعضای این تیم می‌دانند که از دست رفتن قهرمانی در این فصل غافلگیری بزرگی نبوده است چون توخل تیمی را تحویل گرفت که بسیار از هم پاشیده بود و نمی‌توانست در فاصله یک سال بار دیگر سر پا شود.

دیدگاه‌ها