کد خبر : 2011720 | 14 فروردين 1403 ساعت 12:00 | 35.3K بازدید | 31 دیدگاه

بازگشت منتظر محمد به ترکیب مس رفسنجان

ستاره آینده استقلال، آماده مواجهه با نکونام (عکس)

هافبک عراقی مسی‌ها برای دیدار با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر خود را آماده می‌کند.

ستاره آینده استقلال، آماده مواجهه با نکونام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال با هر نمایش خوبی که از منتظر محمد می‌بینند، بیشتر حسرت جدایی او حتی به صورت قرضی را می‌خورند. هافبک عراقی که قراردادی 3 ساله با استقلال دارد، سال اول آن را به صورت قرضی در مس رفسنجان سپری می‌کند و قرار است در پایان فصل به استقلال برگردد.

منتظر محمد در بازی‌های اخیر مس رفسنجان جزء بهترین بازیکنان تیم خود بوده است؛ او که نقش مهمی در تیم تحت هدایت محرم نویدکیا ایفا می‌کند، در روزهای تعطیلی لیگ خودش را برای مصافی مهم آماده می‌کند.

دیدار با استقلال در لیگ برتر برای منتظر محمد حال و هوای خاصی دارد؛ مسابقه‌ای که او نهایت تلاش خود را در آن به کار خواهد گرفت تا عملکردی مطلوب ارائه کند.

کاپیتان تیم زیر 23 ساله‌های عراق در بازی گذشته مس مقابل استقلال در جام حذفی برای تیمش گلزنی هم کرد که البته تصاویر مربوط به شادی نکردن و بغض او هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. در چنین شرایطی او که به اردوی تیم زیر 23 سال عراق رفته بود، چند روزی است به ایران برگشته و در جمع مسی‌ها کارش را دنبال می‌کند.

منتظر محمد در جریان بازی دوستانه اخیر مس مقابل پرسپولیس هم به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. این هافبک عراقی حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود و امیدوار است روزهای خوب خود را در بازی هفته بیست و دوم نیز تکرار کند.

دیدگاه‌ها