کد خبر : 2011902 | 15 فروردين 1403 ساعت 03:54 | 12.8K بازدید | 16 دیدگاه

پس از مورایس: انتقام نکونام این‌بار از نویدکیا

جواد نکونام می‌خواهد به مانند سپاهان از دیگر تیمی که او را در مسابقات امسال شکست داده انتقام بگیرد.

پس از مورایس: انتقام نکونام این‌بار از نویدکیا

گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار رسمی استقلال در سال جدید قرار است شنبه هفته آینده و در استادیوم آزادی تهران برگزار شود. آبی پوشان برای ادامه روند خوب سال قبل و حفظ صدرنشینی، دیدار سختی مقابل تیم اوج گرفته مس رفسنجان دارند. تیمی که زمینه حذف آبی‌ها از جام حذفی را فراهم کرد و باعث شد که این تیم خیلی زود و در همان مرحله نخست از دور رقابت‌ها کنار برود.

استقلال در این فصل از رقابت‌ها، تا کنون یک مرتبه در لیگ برتر و یک بار نیز در جام حذفی شکست خورده و به جز این دو دیدار، تیم دیگری نتوانسته که از سد شاگردان نکونام عبور کند. آبی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند که باخت به حریف اصفهانی را در تهران جبران کنند و حالا این فرصت را دارند که با وجود برتری در بازی رفت مقابل مس در رفسنجان، این بار در تهران انتقام شکست در جام حذفی را گرفته و با دبل کردن مسی‌ها، کنار رفتن از دومین جام داخلی را به فراموشی بسپارند.

2006558

تیم نکونام که در لیگ برتر فقط یک بار و مقابل سپاهان تن به شکست داده بود، این باخت را در استادیوم آزادی تلافی کرد و انتقام خود را از مورایس گرفت. حالا و با وجود اینکه او در بازی رفت توانسته بود مس را شکست دهد، اما در آن مسابقه ساکت الهامی روی نیمکت حریف بود در نتیجه سرمربی جوان آبی‌ها که باخت جام حذفی مقابل رفسنجانی ها را فراموش نکرده، در پی گرفتن انتقام آن دیدار از محرم نویدکیاست و برای این موضوع نیز انگیزه زیادی دارد.

نکونام که تا به اینجای فصل توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود، در یکی از 9 فینال باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر، باید به هر نحوی که شده مقابل مس رفسنجان به پیروزی دست پیدا کند تا علاوه بر حفظ صدر جدول رده‌بندی، گام بزرگی به سمت قهرمانی بردارد و همچنین مچ هم‌تیمی سابق خود در تیم ملی یعنی محرم نویدکیا را بخواباند تا کنار رفتن از جام حذفی را اینگونه تلافی کند.

دیدگاه‌ها