کد خبر : 2011954 | 15 فروردين 1403 ساعت 12:42 | 24.7K بازدید | 30 دیدگاه

پیام مهم به بارسا: ژاوی تنها به این شرط می‌ماند

ژاوی، سرمربی بارسلونا، تنها در صورتی حاضر است به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد که خریدهای بزرگی انجام شود.

پیام مهم به بارسا: ژاوی تنها به این شرط می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از کسب نتایج نه چندان خوب و بعد از باخت سنگین برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک خواهد کرد و حاضر به ادامه حضور در این تیم به عنوان سرمربی نیست. 

این تصمیم شوک بزرگی برای بازیکنان و مدیران بارسا بود و از همان زمان حواشی زیادی را برای مدیران این باشگاه به همراه داشت و گمانه‌زنی درباره انتخاب مربی بعدی این تیم که قرار است در تابستان پیش‌رو انتخاب شود آغاز شد و گزینه‌های بسیاری مطرح شدند. 

2003007

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسا مدعی شده‌اند که در حال حاضر تمرکز خوان لاپورتا روی متقاعد کردن ژاوی به ادامه همکاری است و روزنامه اسپورت خبر داده است که ژاوی برای این که در این تیم بماند یک شرط بسیار مهم دارد. 

او از مدیران بارسا تضمین می‌خواهد که چند بازیکن بزرگ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و نمی‌خواهد که بار دیگر درباره چهار یا پنج بازیکن درخشان صحبت شود اما در نهایت هیچ یک به این باشگاه ملحق نشوند. 

با توجه به شرایط مالی خاص باشگاه بارسلونا، مشخص نیست که آنها بتوانند این تضمین مهم را به ژاوی بدهند و شاید همین موضوع کار را برای آنها دشوار کند.

دیدگاه‌ها