کد خبر : 2011956 | 15 فروردين 1403 ساعت 12:50 | 88.4K بازدید | 72 دیدگاه

از بازیکنان قدیمی بابت این حرف‌ها تعجب می‌کنم

پاسخ پپ به روی کین: من هم می‌گویم مربی دسته سومی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به اظهارات روی کین درباره عملکرد ارلینگ هالند در این تیم واکنش نشان داد.

پاسخ پپ به روی کین: من هم می‌گویم مربی دسته سومی!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در بازی این هفته منچسترسیتی برابر آرسنال نمایش ضعیفی داشت و نتوانست به تیمش برای کسب پیروزی و سه امتیاز حساس و مهم این دیدار کمک کند و انتقادهایی از عملکردش هم مطرح شد. 

همین اتفاق باعث شد که کین پس از پایان این بازی از این ستاره سیتی به شدت انتقاد کند و مدعی شود که او بازیکنی در حد لیگ دسته چهارم انگلیس است و باید عملکرد کلی‌اش در زمین را بهبود ببخشد تا بتواند بیشتر از گل زدن به این تیم کمک کند. 

گواردیولا در پاسخ به اظهارات مطرح شده از سوی اسطوره منچستریونایتد به خبرنگاران گفت: «من با او موافق نیستم. انگار که من بگویم کین مربی در حد لیگ دو یا سه است، فکر نمی‌کنم اینطور باشد. هالند بهترین مهاجم در دنیاست و به ما در کسب جام‌های فصل گذشته کمک کرد و دلیل این که ما فرصت زیادی خلق نمی‌کنیم، ارلینگ نیست. ما بازی بسیار خوبی برابر آرسنال ارائه کردیم.

1998112

من بازی را بازبینی کردم. ما فقط با کمبود افراد بیشتر در یک سوم هجومی روبرو بودیم، شاید به خاطر کیفیت و مهارت‌های متفاوتی که داریم. برای من جای تعجب دارد که انتقادها از سوی بازیکنان سابق مطرح می‌شود. اگر از سوی خبرنگاران باشد درک می‌کنم چون آنها هرگز در زمین نبوده‌اند.

خاطرات خیلی زود فراموش می‌شوند. مشکلاتی که بازیکنان در حال حاضر دارند، کارشناسان قبلا داشتند. از دست دادن فرصت‌ها همان اتفاقی است که هزار میلیون بار برای آنها رخ داده است و آنها هم وقتی از سوی بازیکنان سابق مورد انتقاد قرار می‌گرفتند به شدت از این موضوع ناراحت می‌شدند.»

به این نکته اشاره شد که ادعای کین درباره بازی کلی هالند بود و از گواردیولا پرسیده شد که آیا خولین آلوارز می‌تواند توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشد و او پاسخ داد: «حق با شماست. شاید اگر خولین، فیل فودن، کوین دی‌بروینه یا مثلا اسکار باب بودند. آنها بیشتر دوست دارند جایشان را در زمین تغییر دهند. اما شرایط همین است.»

دیدگاه‌ها