کد خبر : 2011957 | 15 فروردين 1403 ساعت 12:59 | 37K بازدید | 14 دیدگاه

آرتتا فاش کرد: خبری از تمدید قرارداد نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید که هنوز پیشنهادی از سوی این باشگاه برای امضای قرارداد جدید دریافت نکرده است.

آرتتا فاش کرد: خبری از تمدید قرارداد نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضور روی نیمکت آرسنال توانست تحولی بزرگ را در این تیم ایجاد کند و آنها را بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس برگرداند. 

توپچی‌ها فصل گذشته تا چند هفته پایانی مدعی اصلی قهرمانی بودند اما کورس را به منچسترسیتی واگذار کردند و امسال هم همچنان تا هفته سی‌ام توانست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بایستند و امیدوار به لغزش لیورپول در ادامه مسیر هستند. 

2005264

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه بزرگ اروپایی و خصوصا بارسلونا علاقه زیادی به همکاری با آرتتا دارند و همین موضوع بحث ادامه حضور یا جدایی این مربی اسپانیایی از لندن را داغ کرده بود و حالا او صحبت جالبی در این باره انجام داده است. 

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا خبر تازه‌ای درباره تمدید قراردادش هست یا خیر گفت: «نه، هیچ خبری نیست. من واقعا خوشحال هستم. هنوز یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌ام با آرسنال باقی مانده است و یک سال زمانی بسیار طولانی در فوتبال است. 

بازیکنان خوشحال هستند، باشگاه هم راضی است و مشکلی وجود ندارد. تمرکز من فقط روی بازی‌ها و پیروزی در زمین مسابقه است و همین موضوع در حال حاضر بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.»

دیدگاه‌ها