کد خبر : 2011976 | 15 فروردين 1403 ساعت 14:35 | 37.8K بازدید | 17 دیدگاه

انتقال قرضی ساراگوسا

خرید جدید بایرن مونیخ، نیامده می‌رود!

بایرن قصد دارد در تابستان برایان ساراگوسا را قرض بدهد و اولویت او نیز بازگشت به لالیگاست.

خرید جدید بایرن مونیخ، نیامده می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، آینده برایان ساراگوسا ممکن است از بایرن دور باشد. اگرچه باشگاه آلمانی در ژانویه حدود 17 میلیون یورو برای خرید او سرمایه گذاری کرد، اما ایده این است که این بازیکن را قرض بدهد زیرا او با شرایط بوندسلیگا سازگار نشده است. 

به گزارش "اسکای آلمان" و "بیلد"، بایرن درهای انتقال قرضی را به روی این مهاجم ریزنقش باز خواهد کرد تا او بتواند ارزش‌های خود را در تیمی دیگر نشان دهد و اولویت او نیز بازگشت به اسپانیاست. 

2002410

در همین رابطه اسپورت نوشت که بارسا به دقت شرایط ساراگوسا را زیر نظر دارد و از جذب قرضی او استقبال خواهد کرد. بارسا هم از مشتریان او بود ولی شرایط مالی بایرن بهتر بود و گرانادا او را به مونیخ واگذار کرد.

ساراگوسا در ژانویه با اصرار باشگاه آلمانی به بایرن رفت اما در چند ماهی که در آلمان بوده عملاً بازی نکرده است (فقط دو بازی در بوندسلیگا) و  توماس توخل به دلیل بلد نبودن زبان انگلیسی و آلمانی بر مشکلات ساراگوسا در برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایش تاکید کرده است. 

در اصل، بایرن منتظر تصمیم سرمربی جدید خواهد بود، اما همه طرف‌ها به وضوح می‌دانند که بهترین گزینه، انتقال قرضی است که به بازیکن کمک می‌کند گامی به جلو بردارد.

دیدگاه‌ها