کد خبر : 2012210 | 16 فروردين 1403 ساعت 16:15 | 28.3K بازدید | 22 دیدگاه

فینال 50-50 است اما؛

رویای قهرمانی برادران ویلیامز: شهر را منفجر می‌کنیم!

اینیاکی و نیکو ویلیامز مثل همه مردم شهر بیلبائو رویای قهرمانی کوپا دل ری را در سر دارند. به این امید که شنبه شب جشن بزرگی در شهر برپا شود.

رویای قهرمانی برادران ویلیامز: شهر را منفجر می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب در لاکارتوخای سویل، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و مایورکا برگزارکننده فینال کوپا دل ری خواهند بود. یک بازی حساس و مرگ و زندگی برای هر دو تیم.

در فینال بدون شک چشم امید هواداران بلیبائو به برادران ویلیامز خواهد بود. اینیاکی و نیکو که در خط حمله مهره‌های تعیین کننده برای تیم باسکی هستند.

برادران ویلیامز در مصاحبه با مارکا از حس و حال خود و شهر در مورد این بازی گفتند.

2007067

وضعیت شهر بیلبائو چند ساعت مانده به فینال چطور است؟

اینیاکی: باور نکردنی. می‌توانید هیجان را ببینید که مردم بسیار مشتاق هستند و اعتماد زیادی به تیم دارند. حالا نوبت ماست که خودی نشان دهیم. ما مایورکا را می‌شناسیم، تیمی بزرگ که کار را برای ما بسیار سخت می‌کند. آنها خیرونا و رئال سوسیداد را در مسیر خود به فینال مغلوب کرده‌اند. آنها در خط حمله با کیفیتند و یک بلوک دفاعی عالی و مربی با تجربه مثل آگیره دارند. مطمئناً او اهمیت این مسابقه را به آنها منتقل خواهد کرد. ما، مانند کل فصل و با برنامه همیشگی وارد زمین می‌شویم. این حس و حال هواداران در شهر را به خوبی دریافت کرده‌ایم. 

آیا می‌توانید تصور کنید که بیلبائو در 7 آوریل و در صورت قهرمانی چطور خواهد بود؟

اینیاکی: حقیقت این است که ما از آن آگاه نیستیم و زیاد به آن فکر نمی‌کنیم. کاری که باید انجام دهیم این است که برای یک نبرد سخت آماده شویم. هیچ چیز آسانی در مورد این بازی وجود ندارد. ما باید کارها را خیلی خوب انجام دهیم. شما باید بدانید که چگونه تمام احساساتی را که یک بازی فینال ایجاد می‌کند را مدیریت کنید. اعتماد به نفس ما بالاست ولی یک فینال همیشه 50 بر 50 است. 

این احساسات چگونه مدیریت می‌شوند؟ چون هفته‌هاست در بیلبائو از هیچ چیز دیگری صحبت نمی‌شود.

نیکو: ما سعی کرده‌ایم کمی از این جو فرار کنیم و روی دو بازی لیگ یعنی آلاوس و رئال مادرید تمرکز کردیم. ایده ما همیشه همان چیزی بوده است که اینیاکی گفت؛ دوری از حاشیه و تمرکز روی خود بازی.

اوضاع در شهر ولی طور دیگری است:

اینیاکی: من قبلاً در چندین فینال بازی کرده‌ام و این احساس را ندارم که چیزی طلب داریم. ما باید نقش خودمان را در زمین ایفا کنیم. چندین فینال باخته‌ایم و می‌خواهیم آنها را جبران کنیم. هواداران نیز قطعا با ما خواهند بود. من دو فینال بدون تماشاگر را تجربه کرده‌ام و شکست برابر سوسیداد به‌خصوص دردناک بود. همچنین در سال 2015 به بارسا باختیم ولی آن بازی را با وجود شکست با حسی خوب همیشه در ذهن دارم. این فینال برای مردم است و زمان آن رسیده که همه آنچه را که به ما در مورد جشن‌های قهرمانی گفته‌اند، زندگی کنیم. می‌خواهیم شهر از خوشحالی منفجر شود.

2007068

اتلتیک بیلبائو برای مردم شهر چیست؟ تیم فوتبال یا دین؟

نیکو: هر دو. اینجا می‌توانید چیزی متفاوت از شهرهای دیگر نفس بکشید. بی‌نظیر است. برای من افتخار است که در بیلبائو هستم و همه اینها را تجربه می‌کنم.

غیرممکن است که بدون رویای قهرمانی بتوانید بخوابید

اینیاکی: ما می‌دانیم که هیجان وجود دارد. اما ما نمی‌خواهیم به چیزی غیر از بازی فکر کنیم. به این فکر کنیم که همه چیزمان را برای رسیدن به قهرمانی و با حمایت هواداران در زمین بگذاریم.

چه پیامی به هواداران اتلتیک می‌دهید که بدون بلیت به سویل می‌روند؟

اینیاکی: اینکه از آن لذت ببرید و آخر هفته خوبی داشته باشید. حیف است که همه نمی توانند به ورزشگاه بروند. ما از عشق، قدرت و انرژی همه آنها انرژی می‌گیریم. ما همه چیزمان را برای اتلتیک خواهیم داد.

نیکو: برادرم همه چیز را گفت. ما همه چیزمان را خواهیم داد تا آنها را خوشحال کنیم.

پاسخ سریع؛ هدیه پیراهن در صورت قهرمانی برای ...؟

نیکو: من، پدر

اینیاکی: برای مادر

دیدگاه‌ها