کد خبر : 2012228 | 16 فروردين 1403 ساعت 19:18 | 42.5K بازدید | 83 دیدگاه

تراکتوری‌ها برای اسدی دلار نریختند (عکس)

یکی از موارد جالب در مورد رضا اسدی، اعتراض هواداران به جدایی او بود.

تراکتوری‌ها برای اسدی دلار نریختند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از بازی تراکتور و سپاهان، هواداران تیم تبریزی که به شدت نسبت به رضا اسدی معترض بودند و حتی در تصمیمی جمعی، اعلام کردند که قصد دارند با چاپ دلار کاغذی و ریختن روی سر مهاجم سپاهان، او را مورد شماتت قرار بدهند.

انتشار تصاویری از چاپ دلار کاغذی توجه زیادی را در بین طرفداران فوتبال به دنبال داشت اما روز بازی اتفاق عجیب‌تری هم رخ داد. چند ساعت مانده به شروع بازی، پلاکارد غول‌پیکری از تصویر رضا اسدی روی دلار هم وارد ورزشگاه شد تا همه منتظر لحظه ورود اسدی به زمین باشند تا واکنش هواداران تراکتور به او را ببینند.

با این حال انتظامات ورزشگاه اجازه ورود این بنر به استادیوم را نداد و در لحظه شروع بازی هم به شکلی عجیب، هیچ پول و کاغذ دلاری هم از جیب هواداران تراکتور بیرون نیامد تا در جو مخوف ورزشگاه اعتراض خاصی نسبت به این بازیکن به وجود نیاید.

2007118

البته هواداران تراکتور نسبت به او نظر یکسانی نداشتند و در مصاحبه‌های هواداری پیش از بازی نیز گروهی از آنها نسبت به مهاجم سابق تیمشان معترض بودند و عده‌ دیگری هم اعتقاد داشتند که جدایی از تراکتور و پیوستن به سپاهان تصمیم شخصی او بوده است.

رضا اسدی فصل گذشته در ترکیب تراکتور و با تصمیم کادرفنی این تیم، تغییر پست داد و به خط حمله رفت و این فصل هم در سپاهان مهاجم بازی کرده است.

دیدگاه‌ها