کد خبر : 2012486 | 18 فروردين 1403 ساعت 00:54 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

ناامیدی رونالدو و النصر‌: هیه‌رو در چیواس می‌ماند

فرناندو هیه‌رو قصدی برای جدایی از باشگاه چیواس و پیوستن به النصر عربستان ندارد.

ناامیدی رونالدو و النصر‌: هیه‌رو در چیواس می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیه عربستان گزارش داد که فرناندو هیه‌رو مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار گرفته و قرار است به عنوان مدیر جدید این باشگاه معرفی شود. با این وجود در باشگاه چیواس مطمئن هستند که هیه‌رو این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

منابع نزدیک به این باشگاه به روزنامه آ.اس تایید کردند که این مدیر هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه دیگری دریافت نکرده است. بدین ترتیب برنامه فرناندو هیه‌رو تا این لحظه به گفته منبع نزدیک به باشگاه، ادامه همکاری و پایبندی به قراردادش است.

از نظر حقوقی، این مدیر اسپانیایی با چیواس به مدت سه سال قرارداد امضا کرده که امکان تمدید آن وجود دارد. حضور او در این باشگاه حداقل تا سال 2026 تضمین شده است. فرناندو هیه‌رو یکی از ارکان اصلی پروژه‌های بلندمدت این باشگاه برای دستیابی دوباره به موفقیت و عناوین است.

انتخاب این مدیر در درجه اول برای تقویت تیم اول و سپس توجه ویژه به آکادمی باشگاه برای رشد استعدادها بوده تا در بلندمدت آن‌ها به فکر انتقال بازیکنان مکزیکی به اروپا باشند.

2007613

این منبع همچنین تاکید کرده که خانواده این مدیر اسپانیایی در شهر گوادالاخارا راحت هستند. پسر او مکزیکی است و سال گذشته در لاپرلا تاپاتیا به دنیا آمد. همچنین او در گفتگو با مدیریت باشگاه تایید کرده که به پروژه‌ای که آغاز کرده‌اند، پایبند است.

خبر انتقال او به النصر در واقع یک نوع زنگ خطر چند ساعته بوده که از سوی این مدیر و باشگاه مکزیکی رد می‌شود اما شاید این باشگاه عربستانی با ارائه پیشنهاد مالی جذاب‌تر او را وسوسه کند.

دیدگاه‌ها