کد خبر : 2012644 | 18 فروردين 1403 ساعت 21:09 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

شاگردان ربیعی به چمن فولادشهر آلرژی دارند!

ذوب آهن صفر - شمس آذر 2: دنده معکوس در اصفهان!

شمس آذر موفق شد در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد.

ذوب آهن صفر - شمس آذر 2: دنده معکوس در اصفهان!

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و شمس آذر قزوین در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سعید دقیقی موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار خارج از خانه پیروز شوند.

ویدئو: 329092

در نیمه نخست دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و اشتباه پارسا جعفری گلر ذوب آهن، برای به ثمر رسیدن گل اول بازی کافی بود و حسین گودرزی روی پاس عیسی مرادی موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند تا تک گل بازی به ثمر برسد.

ذوب آهن پس از دریافت گل اول، سراسر حمله بود اما تیرک دروازه مانع از گلزنی بازیکنان این تیم می‌شد. در ۴۵ دقیقه دوم هم این موضوع ادامه دار بود و در شرایطی که شمس آذر قزوین، با ارائه نمایشی مطمئن در تلاش بود تا دست پر از اصفهان خارج شود، شاگردان ربیعی موقعیت‌های زیادی داشت اما هیچ کدام از آنها راهی به دروازه شمس آذر پیدا نکردند.

در نهایت برخلاف جریان بازی شمس آذر قزوین، مدافعان ذوب آهن را غافلگیر کرد و فخریان دومین گل بازی را به نام خودش ثبت کرد تا شمس اذر در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان دست پر از زمین خارج شود.

شمس آذر قزوین با پیروزی در این دیدار موفق شد ۲۸ امتیازی شود و جای ذوب آهن را در رده هشتم جدول پر کند و ذوب آهن که در هفتمین بازی خانگی متوالی خود پیروز نشد، با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.


تقویمهفته بیست و دوم لیگ برتر  - شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۹؛ ذوب آهن-شمس آذر
پاس گلورزشگاه فولادشهر اصفهان
سوتتیم داوری: سعاد وفاپیشه/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن حکیم/ داور چهارم: یاسر همرنگ/ ناظر داوری: یدالله جهانبازی


ذوب آهن ترکیب ذوب آهن: 
پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، سعید کریمی، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد (۸۰"فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، امیرحسین جدی (۸۰"شایان مصلح)، مجید علیاری (63"امید لطیفی) و محمد جواد محمدی (۸۷"احمد شریعت زاده)
سرمربی: محمد ربیعی
 

شمس آذر ترکیب شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، امیر شبانی (۷۵"محسن طرهانی)، هومن ربیع زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، صادق البوصبیح، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی (مهدی محمدی 89)، عیسی مرادی (۷۸"معین قربانی)، امیر شبانی و امیرمحمد رضایی (۷۸"مجتبی فخریان)
سرمربی: سعید دقیقی
 


توپ گل شرح گل

ذوب آهن ۰-۱ شمس آذر (حسین گودرزی دقیقه ۴۳): اشتباه پارسا جعفری در جلو آمدن از دروازه، با ضربه پای چپ حسین گودرزی همراه شد و توپ با گذر از پشت سر جعفری وارد دروازه شد.

ویدئو: 329081


ذوب آهن ۰-۲ شمس آذر (مجتبی فخریان دقیقه ۸۵): ارسال پاپی با ضربه سر ضرب قربانی همراه شد که ابتدا جعفری آن را دفع کرد اما دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فخریان فرود آمد تا این بازیکن به سادگی دومین گل بازی را به ثمر برساند.

ویدئو: 329089

کرنومتر لحظات حساس

دقیقه ۴: غفلت مدافعان ذوب آهن، به عیسی مرادی فضای شوت‌زنی داد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به قریشی راهی کرنر شد که این کرنر هم حاصلی نداشت.

دقیقه ۷: اشتباه قریشی روی ارسال پاپی، می‌توانست دروازه خودی را باز کند اما پارسا واکنش خوبی نشان داد و مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه ۲۰: ضربه پای راست جدی با مهار زیبای جعفرپور همراه شد و پس از آن هم ضربه ریباندش راهی کرنر شد که حاصلی برای ذوبی‌ها نداشت.

دقیقه ۳۹: امیرحسین جدی یک کاشته بی‌نقص را به سمت دروازه شمس آذر شلیک کرد که این توپ به شکلی خطرناک با تیرک دروازه برخورد کرد اما وارد دروازه نشد.

دقیقه ۴۵+۲: به مانند صحنه گلزنی شمس آذر، امیرحسین جدی اقدام به شوت‌زنی کرد اما بازیکن ذوبی‌ها ناکام ماند و جعفرپور واکنش بسیار خوبی واکنش نشان داد.

دقیقه ۵۳: ضربه سر محسن آذرباد با فاصله‌ای بسیار کم از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: پرتاب آکروباتیک قریشی با ضربه سر چابرادزه همراه شد که این توپ توسط جعفرپور راهی کرنر شد.


کارت زردکارت های زرد 

امیر شبانی (۶۷)

مهرداد رضایی (۶۷)

محسن طرهانی (۹۰+۱)


بولت پرسپولیسحواشی

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام شهید محمدرضا زاهدی آغاز شد.

مورایس و کادرفنی سپاهان برای تماشا و آنالیز تیم ذوب آهن در ورزشگاه حضور دارند و تماشاگر تقابل این تیم با شمس آذر هستند.

2007856
2007857

در دقیقه ۶۶ بازیکنان دو تیم به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری با یکدیگر درگیر شدند.


بهترین بازیکن زمین: 

 علیرضا جعفرپور سنگربان تیم شمس آذر قزوین در دیدار مقابل ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی داشت و در شبی که بازیکنان ذوب آهن، حملات زیادی را توسط چابرادزه و جدی تشکیل می‌دادند، باعث شد تا قزوینی‌ها دست پر از اصفهان خارج شوند و سه امتیاز شیرینی را مقابل ذوب آهن کسب کنند.

دیدگاه‌ها