کد خبر : 2012862 | 19 فروردين 1403 ساعت 13:17 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم طارمی شکست اما از روی نیمکت!

طارمی پس از سه بازی، به فهرست پورتو بازگشت و امشب کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

طلسم طارمی شکست اما از روی نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از دیدار برابر ویتوریا گیمارش، از احتمال بازگشت مهدی طارمی به فهرست این تیم سخن گفت. سرمربی پرتغالی تأکید کرد که غیبت این بازیکن به دلیل ناآمادگی او در تمرینات بوده است.

روزنامه اوجوگو نیز در شماره امروز خود نوشته است که مهاجم ایرانی پس از سه بازی غیبت، با حضور روی نیمکت به لیست تیم بازمی‌گردد چرا که انتظار نمی‌رود او از ابتدا بازی را آغاز کند. ضمن اینکه غیبت اوا نیلسون سبب می‌شود تا تیم به سیستم 442 بازگردد.

2008186

اوجوگو در ادامه نوشته است که با محرومیت اوا نیلسون، حالا کونسیسائو می‌تواند با همان سیستم قبلی به میدان برود یا یک مهاجم را کم کند. در صورتی‌که او با سیستم قبلی و حضور دو مهاجم به میدان برود، طارمی به همراه ناماسو و تونی مارتینز گزینه‌های بازی در کنار په‌په هستند.

این روزنامه به صحبت‌های دیروز کونسیسائو اشاره کرده و نوشته است که او بدون اشاره به موضوع جدایی مهاجم ایرانی و پیوستنش به اینتر میلان، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طارمی همیشه متمرکز بود. زمانی که او به اردوی تیم دعوت نشد، به این دلیل بود که از نظر بدنی و آمادگی برای بازی‌ها در وضعیت خوبی قرار نداشت. اما او واقعاً می‌خواهد بازی کند، مانند همه اعضای گروه. اگر شما در وضعیت خوبی باشید، فراخوانده می‌شوید. طارمی هم اکنون در وضعیت خوبی است.

اوجوگو نوشته که این صحبت‌های کونسیسائو یعنی ما می‌دانیم که طارمی جزء دعوت شدگان است. با این حال انتظار نمی‌رود که او به جمع یازده بازیکن اصلی بازگردد. او پس از دیدار با چاوز و از زمان حضور در اردوی تیم ملی ایران و شرکت در جام ملت‌های آسیا، برای پورتو بازی نکرده است.

دیدگاه‌ها