کد خبر : 2012864 | 19 فروردين 1403 ساعت 13:22 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش وزیر به درخواست حواله خودروی کشتی‌گیران

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید اگر قرار به اعطای حواله خودرو باشد، کشتی‌گیران از بقیه مستحق‌تر هستند.

واکنش وزیر به درخواست حواله خودروی کشتی‌گیران

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک با حضور در کمپ کشتی شهیدقاسم سلیمانی ضمن ادای احترام به شهید گمنام فدراسیون، از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید گفت: امسال، سال المپیک است و کشورها توجه ویژه‌ای به ورزش‌های خود و سرمایه‌گذاری قابل توجهی به امور مربوطه دارند. کشتی ورزش اول کشور است و از اولین زمان حضور ما در المپیک تا به امروز کشتی همیشه مورد توجه بوده و مردم این رشته را دوست دارند که در ادامه کشتی فرنگی هم موفق شد در کنار کشتی آزاد به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: رشته کشتی همیشه روند مدال‌آوری را در مسابقات المپیک داشته است و از زمانی که آقای دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، زندگی خود را وقف این رشته ورزشی کرده و در بحث زیرساخت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید این پیشرفت‌ها روایت‌گری شود و بخشی از آن توسط بنده باید پیگیری شود و بخشی دیگر را شما باید پیگیری کنید. اعتقاد داریم هر چه قدر سهمیه زودتر گرفته شود، تمرکز بیشتری برای المپیک صورت می‌گیرد. 

کیومرث هاشمی در خصوص درخواست فدراسیون کشتی برای اخذ حواله خودرو گفت: ما این موضوع را دنبال می‌کنیم که اگر قرار است چنین حواله‌ای داده شود، قطعا برای همه قهرمانان باشد. به ویژه کشتی‌گیران که شاید از همه مستحق‌تر باشند.

دیدگاه‌ها