کد خبر : 2013019 | 20 فروردين 1403 ساعت 00:11 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

جنگ سهمیه جدی‌تر شد؛

برد بزرگ شباب الاهلی با سعید عزت‌اللهی

شباب الاهلی با بردی بزرگ مقابل الجزیره به رتبه دوم لیگ امارات صعود کرد.

برد بزرگ شباب الاهلی با سعید عزت‌اللهی

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی در حالی وارد هفته هفدهم لیگ امارات شد که سعید عزت‌اللهی برخلاف بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت.

شباب الاهلی بازی را با حملات همه جانبه آغاز کرد و در دقیقه 5 روی پاس ناصر عبدالعزیز و ضربه موناس دابور، این تیم توانست به گل نخست برسد. در دقیقه 11 گل بعدی روی پاس موناس دابور و این بار ضربه ایگور ژیوس به ثبت رسید.

این پایان کار نبود و در دقیقه 30 موناس دابور، بازیکن سابق سویا و هوفنهایم، گل سوم را هم به ثمر رساند که البته در ابتدا از سوی وی‌ای‌آر رد و در ادامه با بازبینی صحنه گل اعلام شد.

2008477

در حالی که نیمه اول تمام شده به نظر می‌رسید، خلفان مبارک در دقیقه 1+45 یکی از گل‌های الجزیره را جبران کرد تا دو تیم با نتیجه 3-1 به رختکن بروند و شباب تا حد زیادی از پیروزی خود مطمئن باشد.

اما در نیمه دوم الجزیره نمایشی تهاجمی را ارائه کرد و همین موضوع باعث شد تا شباب الاهلی تدافعی‌تر شود. در دقیقه 59 با ورود سعید عزت اللهی بازیکن باتجربه شباب آنها قصد حفظ نتیجه را داشتند.

در دقیقه 65 سعید عزت اللهی یک شوت به سمت دروازه زد که در مسیر برگردانده شد و راهی به دروازه نیافت. با این حال نمایش خوب سعید با 12 کنش دفاعی بود و به بازیکنان تیمش در حفظ نتیجه یاری رساند.

الجزیره در دقیقه 82 روی یک پنالتی با ضربه خلفان مبارک گل دوم را هم زد تا شباب الاهلی همچون بازی الوحده دوباره در موقعیت دریافت گل تساوی قرار بگیرد.

اما شاگردان مارکو نیکولیچ دقایق باقیمانده را مدیریت کردند و یک برد مهم را به دست آوردند تا با توجه به شکست العین در بازی همزمان، به رتبه دوم رده‌بندی صعود کنند.

2008478

دیدگاه‌ها