کد خبر : 2013078 | 20 فروردين 1403 ساعت 11:54 | 49.8K بازدید | 150 دیدگاه

شوک به استقلال: جای مهدی‌پور پر نمی‌شود!

استقلال نمی‌تواند تا آخر فصل بازیکنی را جایگزین مهدی‌پور کند.

شوک به استقلال: جای مهدی‌پور پر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر مس رفسنجان علاوه بر 2 امتیاز، مهدی‌پور را نیز از استقلال و نکونام گرفت و هافبک میانی آبی‌ها دچار پارگی رباط صلیبی شد و بدین ترتیب او بین 6 تا 7 ماه از میادین به دور خواهد بود و نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

از روز گذشته اخباری در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه استقلال می‌تواند نام مهدی‌پور را از لیست خارج کند و بازیکن جدیدی را وارد لیست خود کند. در اخبار آمده بود از آنجایی که آسیب دیدگی این بازیکن جدی و شدید است، طبق قوانین آبی‌ها قادر هستند خارج از پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن جدیدی جذب کنند.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد و فرشید طاهری مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان نیز در گفت‌وگو با "ورزش سه" اعلام کرد که استقلال تا آخر فصل قادر به جذب بازیکن برای جانشینی مهدی‌پور نیست.

طاهری به "ورزش سه" گفت: براساس مقررات، بازیکنی که مصدوم می‌شود، باشگاه می‌تواند در اولین پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، نام ایشان را از لیست خارج کند، بدون اینکه قرارداد آن بازیکن مصدوم را فسخ کند و نفر جدیدی را جایگزین او کند. الآن نیز چون نقل و انتقالات تمام شده در نتیجه قاعدتا استقلال نمی‌تواند بازیکنی را جایگزین مهدی‌پور کند.

او درخصوص اینکه آیا رضا میرزایی که از قبل بازیکن آبی‌ها بوده می‌تواند جانشین مهدی‌پور شود یا نه، گفت: نه‌خیر چون لیست بازیکنان بزرگسال این تیم پر شده در نتیجه میرزایی نیز نمی‌تواند تا آخر فصل برای استقلال بازی کند.

طاهری در پایان و درخصوص تنها استثنا این قانون می‌گوید: قوانین کارگروه ناظر بر قراردادها فقط برای دروازه‌بان پیش‌بینی کرده بود که اگر یک گلر مصدوم شود، آن تیم می‌تواند یک سنگربان را جایگزین کند که باشگاه نساجی این کار را انجام داد.

دیدگاه‌ها