کد خبر : 2013424 | 21 فروردين 1403 ساعت 21:30 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

آریو 0 - مس سونگون 1

لیگ یک/ برد مهم تبریزی‌ها در قلب اسلامشهر

تیم مس سونگون در تقابل با همسایه جدولی خود به پیروزی رسید.

لیگ یک/ برد مهم تبریزی‌ها در قلب اسلامشهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران مهمان آریو اسلامشهر بود و مقابل این تیم به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

این دیدار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ دسته اول، صحنه تقابل تیم‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی بود که از ساعت 19:30 در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری نسبی شاگردان علی اصغر کلانتری همراه بود اما آنها نتوانستند برتری خود را با گل همراه کنند و کار در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازهم با برتری مهمان آغاز شد و مس در نهایت توانست در دقیقه 55 مزد بازی تهاجمی خود را گرفته و دروازه آریو را باز کند.

مهدی نجفی در دهمین دقیقه از نیمه دوم با یک حرکت سریع و پاس داخل محوطه اکبر آفاقی را صاحب توپ کرد و یار تازه وارد سونگونی‌ها به خوبی قدر این توپ را دانست و آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

شاگردان کلانتری بعد از زدن این گل به خوبی از داشته ارزشمندشان محافظت کردند و موفق شدند با برتری 1-0 کار را به پایان برسانند. آنها 38 امتیازی شدند و حالا فاصله‌شان با چند تیم بالاتر را هم به حداقل رسانده‌اند.

دیدگاه‌ها