کد خبر : 2013892 | 24 فروردين 1403 ساعت 15:47 | 11.6K بازدید | 23 دیدگاه

مخالفت تن‌هاخ با جدایی: به مگوایر نیاز داریم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که هری مگوایر از این تیم جدا نمی‌شود.

مخالفت تن‌هاخ با جدایی: به مگوایر نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد فرداشب میهمان بورنموث خواهد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که هیچ علاقه‌ای به جدایی هری مگوایر ندارد و می‌خواهد او در این تیم بماند.

تن‌هاخ در مورد وضعیت اسکات مک تامینی گفت: "ما یک جلسه تمرینی داریم، بنابراین یک روز فرصت داریم، او تلاش خواهد کرد، بسیار مشتاق است که فردا بخشی از تیم باشد، بنابراین وضعیت او بسیار سوال برانگیز است."

پایان همکاری باشگاه با جان مورتو؟

بسیار مهم است که مالکیت جدید روی این موضوع کار می‌کند تا بتواند گزینه دیگری را انتخاب کند. البته همین حالا هم دلم برای حمایت‌های او تنگ شده است. ما با هم خیلی خوب کار کردیم، من از جان تشکر می‌کنم و برای او بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم. این خروج روی برنامه‌های ما تأثیر نمی‌گذارد. از طرف من، همانطور که قبلاً گفتم، با مالکیت جدید بسیار خوب کار می‌کنم و به هم نزدیک هستیم. هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد، این تأثیری روی نحوه کارم در اینجا ندارد.

2009912

خط دفاع 4 نفره؟

خیلی سخت است که خط دفاعی را به 4 بازیکن تغییر دهیم. بنابراین هرکسی که اطلاعات کمی در مورد فوتبال دارد، می‌داند که این روی نتایج و عملکرد شما تأثیر خواهد گذاشت. خط دفاعی 4 نفره اصول پایه و اساس رسیدن به نتیجه است. ما آن را در اختیار نداشتیم اما ما هنوز باید برنده شویم، این را می‌دانیم.

علاقه وستهم به هری مگوایر؟

شما باید آن را در این منظر ببینید که ما همیشه از داشتن هری مگوایر خوشحال بوده‌ایم اما او می‌خواهد بازی کند. او یک رهبر عالی است، او یک مدافع بسیار خوب است، خیلی با توپ راحت کار می‌کند. وقتی همه آن توانایی‌ها را حساب می‌کنم، همین حالا که در خط دفاعی است، مشکلات خود را داریم، بنابراین ما بسیار خوشحالیم که او در تیم حضور دارد و به او نیاز داریم تا نتایج مدنظر برسیم و به اهدافمان برسیم.

برد بورنموث در اولدترافورد؟

بعد از یک بازی خوب مقابل چلسی به این نتیجه رسیدیم. ما از نظر ذهنی برای آن بازی (برتری 3-0 بورنموث در دسامبر) آماده نبودیم. آن‌ها با ما جنگیدند و ما در نبردها شکست خوردیم. فردا هم همینطور خواهد بود، این روشی است که آن‌ها می‌خواهند بازی کنند. آن‌ها می‌خواهند با شما دعوا کنند. بنابراین شما وارد آن مبارزه می‌شوید، بهترین روش را داشته باشید.

دیدگاه‌ها