کد خبر : 2014096 | 25 فروردين 1403 ساعت 01:27 | 57.3K بازدید | 8 دیدگاه

یاسین بونو: من سال‌ها زندگی نکرده بودم

یاسین بونو، دروازه‌بان الهلال، دلیلش برای انتقال به لیگ عربستان را اعلام کرد.

یاسین بونو: من سال‌ها زندگی نکرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، بونو یک بازیکن ضروری برای ژرژ ژسوس در الهلال بوده است. او این پنجشنبه اولین جام خود را با قهرمانی در سوپرجام در عربستان سعودی به‌‌دست آورد. پس از بازی، او در صحبت با خبرنگاران محلی، دلیل اصلی مهاجرت خود به خاورمیانه در تابستان گذشته را فاش کرد.

او گفت: «خوب نبودم، من خودم نبودم. سال گذشته مشکلات خانوادگی داشتم و مجبور شدم به قدرت و تجربه‌ام متوسل شوم و با کمک آنها روزها را بگذرانم. اما نتوانستم ادامه دهم چون از نظر عاطفی نمی‌توانستم آنجا باشم.

شما نمی‌توانید در جایی باشید که می‌دانید نمی‌توانید باشید. من زندگی خوبی نداشتم. تمرین کنید، سگ را به پیاده‌روی ببرید، چرت بزنید و به تمرین روز بعد فکر کنید. کل زندگی من این بود و برای من مناسب نبود.»

2010155

با ورود به سویا در سال ۲۰۱۹، در طول فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود که بونو با وجود عملکرد عالی با مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲، احساس بدتری در باشگاه پیدا کرد.

او در مورد ترک سویا گفت: «اگر می‌ماندم، دیگر بهترین نبودم. هر چیزی که باشگاه سویا به من داد باورنکردنی و عالی بود. برای همیشه قدردان آنها هستم. من آنها را خیلی دوست دارم. دقیقا مانند اینجا. من اینجا را مانند سویا دوست دارم.»

دیدگاه‌ها