کد خبر : 2014103 | 25 فروردين 1403 ساعت 01:43 | 19.8K بازدید | 16 دیدگاه

می‌خواهم پیراهنش را بگیرم

تمجید بازیکن حریف از کوبارسی: او الهام‌بخش من است

فالی، مدافع میانی باتجربه کادیز، در مصاحبه‌ای جالب از پائو کوبارسی تمجید کرد.

تمجید بازیکن حریف از کوبارسی: او الهام‌بخش من است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا به مصاف کادیز خواهد رفت. دوئلی سخت پیش از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن هم مقابل حریفی که برای بقا در لالیگا مبارزه می‌کند.

فالی، مدافع ۳۰ ساله کادیز، که سابقه بازی در جوانان بارسلونا دارد، روز جمعه در مصاحبه قابل توجهی از پائو کوبارسی، دفاع ۱۷ ساله بلوگرانا تمجید کرد.

2010168

فالی در مورد درخشش کوبارسی گفت: «من می‌خواستم او را در بازی مقابل ناپولی و در برابر اوسیمن ببینم. او عالی بود. کارش را خوب انجام داد. بارسا برای سالیان زیادی یک مدافع فوق‌العاده خواهد داشت.

در همین ۱۷ سالگی من او را به‌عنوان یک مدافع میانی عالی می‌دانم. واقعا این بازیکن را دوست دارم. او الهام‌بخش من است. او به من انگیزه می‌دهد که فوتبالم را ادامه دهم و بیشتر از چیزی که در ذهن داشتم فوتبال بازی کنم.»

2010166

فالی همچنین اعلام کرد که می‌خواهد در بازی شنبه پیراهن کوبارسی را بگیرد. او گفت: «ببینید من از بازیکنان زیادی پیراهن نگرفته‌ام. فقط دو پیراهن خواسته‌ام که از دیاخابی و خیمنز بوده است. دوست دارم سومی را از کوبارسی بگیرم. او را در آغوش می‌گیرم و شاید بتوانم پیراهنش را هم بگیرم.»

دیدگاه‌ها