کد خبر : 2014444 | 26 فروردين 1403 ساعت 14:22 | 34.1K بازدید | 11 دیدگاه

تی‌ورده به ایران بازنگشت؛

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

مهاجم هلندی-سورنامی تیم فوتبال گل‌گهر که در ابتدای فصل جاری به این تیم پیوسته بود، از جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس جدا شد.

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میشل تی‌ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل‌گهر بازگشتی به ایران نداشت.
اولین بازی این مهاجم که سابقه بازی و درخشش در فاینورد را داشت، در دیدار رفت برابر پرسپولیس رقم خورد و او این فرصت را داشت که دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه گلزنی کند، اما تیم داوری مسابقه آن صحنه جنجالی را که هنوز هم مورد توجه اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر قرار دارد، گل تشخیص نداد.

2010695

تی‌ورده پس از اینکه در گلزنی مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود برای سیرجانی‌ها ناکام بود، با وجود فرصتی که سرمربی یونانی گل‌گهر به او داد، نتوانست موفقیتی کسب کند تا رفته رفته از تفکرات اوزونیدیس خارج شود. او فقط یک مسابقه به‌صورت ثابت در ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در 10 بازی هم به‌صورت ذخیره وارد میدان شد تا دقایق بازی کردن او برای گل‌گهر از 239 دقیقه تجاوز نکند.

2010696
شاید اگر ضربه سر تی ورده به پرسپولیس با تصمیم متفاوتی از سوی داوران مسابقه مواجه می‌شد، سرنوشت این بازیکن در گل‌گهر هم تغییر می‌کرد.

عکس‌های تمرینات گل‌گهر را که در سال جدید مرور می‌کنیم، از این مهاجم سورینامی که سابقه بازی در تیم‌های پایه هلند را هم دارد، خبری نیست تا مشخص شود که پس از ترک ایران در روزهای پایانی سال 1402 با مدیران باشگاه برای جدایی توافق نکرده و به این ترتیب حضور او بیش از چند ماه در فوتبال ایران طول نکشید.

دیدگاه‌ها