کد خبر : 2014743 | 27 فروردين 1403 ساعت 22:08 | 34.1K بازدید | 30 دیدگاه

ببرها به منطقه امن جدول رسیدند

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

اتحاد کلباء با مهدی قایدی موفق شد با یک گل از سد الوحده‌ای عبور کند که احمد نوراللهی را در ترکیب خود داشت.

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه‌ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

2011212

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

2011213

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه‌بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش‌های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی بزند و الوحده‌ای را شکست دهد که می‌توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها