کد خبر : 2014746 | 27 فروردين 1403 ساعت 22:38 | 66.3K بازدید | 41 دیدگاه

سیمئونه: این ستاره که اسمش را نمی‌دانم عالی است!

دیه‌گو سیمئونه می‌گوید دورتموند بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانند برای اتلتیکو مادرید خطرناک باشند.

سیمئونه: این ستاره که اسمش را نمی‌دانم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دورتموند و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

بازی رفت این دو تیم با گل‌های رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو و تک‌گل سباستین هالر برای دورتموند، با نتیجه ۲-۱ به سود مادریدی‌ها خاتمه یافت. دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار برگشت نظراتش را درباره شرایط تیمش بازگو کرد.

شرایط تیم؟
اعتماد‌به‌نفس بین بازیکنان وجود دارد و ما در وضعیت خوبی هستیم. بازی خوبی انجام خواهیم داد. از آنها خواسته‌ام بازی رفت را از یاد ببرند و فکر کنند برای رفتن به مرحله بعد باید بازی فرداشب را ببریم.

نظرتان درباره بازی؟
فرداشب قرار است یکی از آن شب‌های خوب چمپیونزلیگ باشد. هم ما آماده هستیم و هم دورتموند. هواداران بازی جذابی را تماشا خواهند کرد.

2011218

شرایط هرموسو، آزپیلیکوئتا و ریکلمه؟
هرموسو برای ترکیب مهم است، آزپیلیکوئتا خاص است، ریکلمه جسارت دارد و با خلاقیتش به تیم کمک می‌کند. از این سه، دو نفر فردا بازی خواهند کرد.

ترکیب انتخاب شده است؟
بله تقریباً. در مورد بعضی از پست‌ها شک دارم اما به‌طور کلی اکثر بازیکنان ترکیب را انتخاب کرده‌ام.

خطر دورتموند؟
همه بازیکنان آنها خیلی خوب هستند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند. بازیکن جوان شماره ۴۳، اسمش را مطمئن نیستم و نمی‌خواهم اشتباه بگویم (جیمی باینو گیتنس) اما او فوق‌العاده است. دیگر بازیکنان هم عالی هستند و باید مراقب‌شان باشیم.

دیدگاه‌ها