کد خبر : 2015934 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 20:21 | 8.1K بازدید | 25 دیدگاه

امید به هواداران بعد از ناکامی در چمپیونزلیگ

سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعلام کرد تیمش می‌تواند از وضعیت سختی که دارد خارج شود.

سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی هفته سی و دوم لالیگا فردا باید در خانه آلاوس به میدان برود. اتلتیکومادرید به تازگی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند شکست خورد و در مرحله نیمه نهایی از این مسابقات کنار رفت.

با این وجود دیه‌گو سیمئونه اعتقاد دارد که تیمش بر این ناکامی غلبه می‌کند و به خوبی از این وضعیت خارج می‌شود.

سیمئونه درمورد انگیزه تیمش برای ادامه مسابقات بعد از حذف از چمپیونزلیگ گفت: "ما تمام تلاشمان را انجام دادیم و هر کاری از دستمان برمی‌آمد را انجام دادیم. وقتی هر آنچه را که دارید، می‌گذارید باید آرام باشید. مشخص است که ما اشتباهاتی داشتیم و نکاتی وجود دارد که باید آن بهتر کنیم اما در حال حاضر فقط باید روی لالیگا تمرکز کنیم.

باید همان مسیری را که داشتیم دنبال کنیم، می‌دانیم که آلاوس با قدرت بازی خواهد کرد، آن‌ها این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند و نمی‌توانم بازی دیگری غیر از این بازی را تصور کنم."

2013104

عملکرد سامو امورودین که با انتقال قرضی از اتلتیکو در آلاوس حضور دارد؟

این منصفانه نیست در مورد پسری صحبت کنیم که جای دیگری است، کاری که او انجام می‌دهد به خودی خود ارزش دارد. در پایان فصل می‌توانیم درباره چیزهای بیشتری صحبت کنیم. او جای دیگری است، من برای جایی که در آن حضور دارد، احترام زیادی قائلم

وضعیت روحی تیم؟

ما در زمانی هستیم که با هم کم صحبت می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم، همانطور که همیشه پیش رفتیم، به دنبال پایان فصل و ارزیابی کلی هستیم. ما باید روی کاری که باید انجام دهیم، تمرکز کنیم. اکنون ما آلاوس را پیش رو داریم و من یک بازی را کاملاً سخت تصور می‌کنم.

مدیریت وضعیت بازیکنانی که شرایط خوبی ندارند؟

بسته به شخصیت فوتبالیست، برخی به یک نوع برخورد نیاز دارند و برخی دیگر به نوع دیگری. سعی می‌کنم بسته به اینکه چه بازیکنی را پیش رو دارم، آن را به بهترین شکل مدیریت کنم.

دیدگاه‌ها