کد خبر : 2016110 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 16:14 | 54.8K بازدید | 36 دیدگاه

99 درصد گلرها به یک سمت شیرجه می‌زنند

سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست

برناردو سیلوا چند روز بعد از بازی منچسترسیتی-رئال که در آن او یک پنالتی حساس را خراب کرد، در مورد ضربه عجیبش مقابل لونین حرف زد.

سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سیتی از چهارشنبه شب که در ‏ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی تسلیم شدند از ‏دست ستاره پرتغالی‌شان برناردو سیلوا عصبانی و دلخور بودند. ‏

رئال مادرید که از شروع بازی مقابل منچسترسیتی رو به بازی ‏کنترل‌شده و دفاعی آورده بود خیلی زود به گل رسید و موفق شد گل ‏خود را تا اواخر بازی حفظ کند اما دی‌بروینه دروازه رئال را باز کرد تا در ‏نهایت کار به پنالتی کشیده شود. ‏

2012162

وقتی مودریچ اولین پنالتی رئال را از دست داد سیتی به‌شدت امیدوار ‏شده و خودش را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌دید اما برناردو با ‏ضربه عجیب و دور از انتظار به وسط دروازه باعث شد یک پنالتی مهم از دست برود. در ادامه متئو کواچیچ نیز پنالتی‌اش را از دست داد تا رئال 4-3 پیروز شود.

برناردو در مورد اینکه چرا ضربه را به وسط دروازه زد، گفت: «دو راه داشتم؛ شوت به کناره‌ها یا وسط. فکر می‌کردم لونین زودتر حرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم به وسط بزنم. در لحظات پرفشار، دروازه‌بان‌ها 99 درصد به یک سمت حرکت می‌کنند. من واقعا بدشانس بودم.»

2012159

نقش کپا در مهار لونین

لونین روی ضربه برناردو از مرکز دروازه تکان نخورد، انگار که می‌دانست ستاره پرتغالی سیتی توپ را به وسط دروازه خواهد زد. بعد از اتمام 120 دقیقه تلاش دو تیم، لونین به سمت مربی گلرهای رئال رفت، در حالی‌که تصاویر نشان می‌دادند کپا نیز در حال مشاوره دادن به او است. 

گلر دوم رئال خاطره تلخی از برناردو داشت. در فینال جام اتحادیه 2019 او که در آن زمان برای چلسی بازی می‌کرد، نتوانست ناجی تیمش در ضیافت پنالتی‌ها برابر سیتی شود. روی ضربه برناردو، کپا به چپ پرید ولی ستاره سیتی توپ را به وسط دروازه زد. در واقع این کپا بود که به لونین در این مورد هشدار داده بود و گلر اوکراینی می‌دانست که نباید از وسط دروازه تکان بخورد.

دیدگاه‌ها