کد خبر : 2019736 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:24 | 21.8K بازدید | 28 دیدگاه

ترس در پرسپولیس با شلیک هوشمندانه (عکس)

مدافع پیشتاخته نساجی موفق شد یک گل تماشایی مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.

ترس در پرسپولیس با شلیک هوشمندانه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شروع نیمه دوم مقابل پرسپولیس نمایش هجومی ارائه داد و توانست مزد بازی خوب خود را روی شلیک تماشایی و ناگهانی امیرمحمد هوشمند از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه و زدن گل مساوی بگیرد که البته این گل تا پایان مسابقه پابرجا نبود و امتیازی نداشت.

امیرمحمد هوشمند که فصل موفقی در نساجی مازندران سپری می‌کند و در دور رفت گل سه امتیازی مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رسانده بود، دیروز هم توانست با پیشتازی تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس و شوت ناگهانی از بین دو مدافع حریف به زاویه موافق خود، گل زیبایی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند.

گل هوشمند کاری کرد تا پرسپولیسی‌ها به دلیل اختلاف امتیازی با استقلال، استرس بگیرند و در شرایط سختی کارشان را انجام بدهند ولی در نهایت سه امتیاز را به دست آوردند.

این بازیکن که هفته گذشته به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن بود، در بازگشت به فهرست و ترکیب تیمش برابر پرسپولیس در یک پست غیر تخصصی استفاده شد ولی با این وجود عملکرد مطمئنی در جناح چپ خط دفاعی خودی داشت و نگذاشت از آن سمت موقعیت زیادی شکل بگیرد.

هوشمند که در این فصل بازی در پست‌های دفاع میانی و دفاع راست را تجربه کرده بود، در دیدار مقابل پرسپولیس به دلیل محرومیت سعید آقایی و غیبت سید محمداحسان حسینی به علت مصدومیت، به‌عنوان وینگ‌بک چپ مورد استفاده قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی ارائه کند و یک گل هم بزند.

2019228
2019229
2019230

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها