کد خبر : 2023430 | 03 خرداد 1403 ساعت 23:56 | 38.7K بازدید | 24 دیدگاه

کاپیتان رئال هم‌بازی مسی می‌شود!

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، مورد توجه باشگاه اینترمیامی قرار گرفته است.

کاپیتان رئال هم‌بازی مسی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رلوو خبر داد که قرار است اینترمیامی در تابستان برای جانشینی نیکولاس فرایره مصدوم که رباط صلیبی‌اش پاره شده و تا پایان فصل قادر به بازی نیست، ناچو را به خدمت بگیرد. اینتر میامی به دنبال یک جانشین باتجربه است. 

این گزارش اضافه می‌کند که میامی می‌تواند در تابستان برای جذب ناچو از نظر دستمزد انعطاف‌پذیری داشته باشد. او به عنوان بازیکنی با دستمزد ۱.۵ میلیون دلاری (زیر سقف مجاز) در دسترس است.

همچنین در صورت نیاز، می‌توانند با کاهش قرارداد لئوناردو کامپانا، ناچو را به بازیکن DP (قانونی که به تیم‌های آمریکایی اجازه می‌دهد سه بازیکن را خارج از سقف دستمزد خود به خدمت بگیرند) تبدیل کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که خانواده ناچو نیز با این انتقال موافق هستند و آب و هوای میامی در این تصمیم‌گیری نقش داشته است. ناچو در صورت پیوستن به اینتر میامی، به جمع بازیکنان سابق لالیگا شامل مسی، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز در سواحل جنوبی فلوریدا اضافه خواهد شد.

کاپیتان رئال مادرید در حال حاضر به دنبال کسب یک جام دیگر با باشگاه کنونی خود است و در تاریخ ۱ ژوئن تیمش را در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند رهبری خواهد کرد. با این حال، احتمال انتقال او به لیگ فوتبال آمریکا وجود دارد .

دیدگاه‌ها