کد خبر : 2023771 | 05 خرداد 1403 ساعت 01:40 | 53.3K بازدید | 7 دیدگاه

۷-۰: پایان درخشان فصل برای پدیده لالیگا

خیرونا، شگفتی‌ساز این فصل لالیگا، با پیروزی ۷-۰ مقابل گرانادا، رقابت‌های این فصل را به پایان برد.

۷-۰: پایان درخشان فصل برای پدیده لالیگا

به گزارش  "ورزش سه"، شاگردان میشل که فصلی رویایی را پشت سر گذاشتند، امشب هم توانستند مقابل گرانادا نمایشی درخشان ارائه بدهند با زدن ۷ گل، به یک پیروزی به یاد ماندنی برسند.

در دیداری که در ورزشگاه مونتیلیوی برگزار شد، خیرونا که پیش از این صعود خود به لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود، به دنبال جشن گرفتن این موفقیت با هواداران خود بود. از طرف دیگر، گرانادا که در رده نوزدهم جدول قرار داشت، برای بقا در لالیگا می‌جنگید.

بازی با برتری مطلق خیرونا آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی صاحب موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریف شد. سرانجام در دقیقه 30، اریک گارسیا با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه، خیرونا برتری خود را حفظ کرد و در دقیقه ۳۳، ویکتور ساگانکف با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

2026063

در دقایق پایانی نیمه اول، خیرونا صاحب یک پنالتی شد که آرتم دووبیک آن را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم، خیرونا به حملات خود ادامه داد. در دقیقه ۵۴، ویکتور ساگانکف توانست پاس کات بک ساویو را تبدیل به گل چهارم کند.

کار زمانی برای گرانادا سخت‌تر شد که فاکوندو پیستری با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

در ادامه، گرانادا سراپا حمله شد و توانست کمی پیشروی کند. آن‌ها در چند صحنه هم صاحب موقعیت‌های خطرناکی شدند.

اما خیرونا در ضد حملات بسیار خطرناک بود و در دقیقه ۶۱، كریستین استوانی با یک پاس گل دقیق، آرتم دووبیک را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم اوکراینی دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی، خیرونا دو گل دیگر به ثمر رساند تا با نتیجه قاطع ۷-۰ به پیروزی برسد. در دقیقه ۷۵ استوانی، گل ششم را به ثمر رساند و دووبیک در دقیقه ۸۸ گل هفتم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و هت‌تریک کرد.

خیرونا با این پیروزی، صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را به طور رسمی جشن گرفت. آرتم دووبیک با هت‌تریک خود، در آستانه کسب عنوان آقای گلی لالیگا قرار گرفت.

گرانادا با این شکست در رده نوزدهم باقی ماند  و به نظر می‌رسد کار سختی برای بقا در لالیگا داشته باشد. در مجموع، خیرونا در این بازی عملکردی درخشان داشت و به طور شایسته‌ای به جشن صعود به لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

دیدگاه‌ها