کد خبر : 2024133 | 06 خرداد 1403 ساعت 13:35 | 63.7K بازدید | 59 دیدگاه

حواشی آخرین بازی مرد خانواده در خانه واقعی‌اش

احساسات خالص: گریه عجیب در خداحافظی کروس

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، شب گذشته در مراسمی ویژه و به یاد ماندنی برای آخرین بار در سانتیاگو برنابئو به میدان رفت.

احساسات خالص: گریه عجیب در خداحافظی کروس

به گزارش "ورزش سه"، بخشی از تاریخ فوتبال آلمان شب گذشته رقم خورد. کروس برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید در خانه این تیم به میدان رفت. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نتیجه در اولویت دوم این بازی بود چون همه توجهات معطوف به کروس بود.

این بازیکن پس از ۱۰ سال رئال مادرید را ترک کرد و به دوران افسانه‌ای حضورش در مستطیل سبز بعد از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که تابستان امسال به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد پایان می‌دهد و به همین مناسب مراسم ویژه‌ای برای او برگزار شد. 

2026642

لحظه‌ای که تا همیشه در کتاب تاریخ باقی خواهد ماند در دقیقه ۸۶ این بازی فرا رسید. کروس تعویض شد. همه هم‌تیمی‌های او در کنار کارلو آنچلوتی و اعضای کادر فنی این بازیکن را در آغوش گرفتند و همه تماشاگران در ورزشگاه از جا برخاستند و شعار «تونی، تونی» در این ورزشگاه طنین‌انداز شد.

ناگهان همه متوجه کنار زمین شدند: خانواده کروس شامل جسیکا، همسر او و آملی، فین و لئون که فرزندانش هستند در کنار زمین حضور داشتند و نمی‌توانستند جلوی ریختن اشک‌هایشان را بگیرند! وقتی کروس بالاخره به سمت آنها رفت و در آغوش‌شان کشید، اشک‌های او هم روی صورتش سرازیر شد. 

2026643
2026644

بازیکنان دو تیم هم پیش از شروع بازی تونل افتنخاری برای این ستاره آلمانی زدند که از میان آن به سمت زمین رفت. تماشاگران با تمام وجود او را تشویق کردند و کروس بازیکنان رئال را در آغوش گرفت و برای هوادارانش دستی تکان داد. اما او هر از گاهی در طول این بازی هم این کار را انجام داد تا نشان دهد که تا چه حد از این رفتار سپاسگزار است. 

2026645

هواداران رئال حتی پیش از شروع بازی هم نشان داده بودند که او چه جایگاهی در این تیم دارد و چه تاثیری روی آنها گذاشته است. آنها بنری بزرگ با تصویر او همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود: «ممنونیم اسطوره.»

2026646

اسطوره به معنای واقعی کلمه برازنده دوران حضورش کروس در رئال است. او ۴۶۴ بازی برای این تیم انجام داد، ۲۸ گل به ثمر رساند و ۹۸ پاس گل ارسال کرد و همچنین رقم باورنکردنی ۲۲ را مقابل تعداد جام‌هایش با این تیم ثبت کرد. او چهار قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان با این تیم کسب کرد تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان باشد. 

2026641

اما دو ماموریت برای او باقی مانده است. او به همراه دیگر ستاره‌های رئال باید روز شنبه در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند به میدان بروند. او همچنین از سوی یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان برگردانده شد تا به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا در خاک این کشور کمک کند.

در بهترین سناریوی ممکن، به زودی شاهد اشک‌های شوق و شادی کروس در زمین خواهیم بود...

دیدگاه‌ها