کد خبر : 2024179 | 06 خرداد 1403 ساعت 16:05 | 54.3K بازدید | 30 دیدگاه

حرکت تحسین برانگیز کاپیتان در قبال کروس

مارکا نوشته است که ناچو از همسر و فرزندان تونی کروس خواست که در پایان بازی به زمین بروند تا همراه با ستاره آلمانی دور افتخار بزنند.

حرکت تحسین برانگیز کاپیتان در قبال کروس

به گزارش "ورزش سه"، درست ثانیه‌هایی بعد از بالا رفتن تابلوی تعویض، کروس پس از دادن بازوبند به مودریچ، دوست جدا نشدنی‌اش در خط هافبک رئال، او را در آغوش گرفت و سپس هواداران روی سکوها برای خداحافظی با اسطوره آلمانی ایستادند. 

2026703

کروس پس از دیدن خانواده‌اش در ورودی تونل رختکن اعتراف کرد: «تا لحظه‌ای که فرزندانم را دیدم کاملاً قوی بودم. اما سپس نابود شدم.» 

کمی بعد، در جشن خداحافظی کروس، کاپیتان ناچو که همه چیز را زیر نظر داشت، کاری کرد تا ستاره آلمانی در محاصره عزیزانش قرار بگیرد.

2026704

کروس در مرکز زمین از هم تیمی‌هایش تشکر می‌کرد تا اینکه فرزندانش به دیدار او آمدند. چند ثانیه بعد، جسیکا، همسرش، نیز به آنها ملحق شد تا در ورزشگاه دور افتخار بزنند. تصویری زیبا که در رقم خوردنش، ناچو قهرمان داستان بود.

این کاپیتان رئال بود که به موقع از فرصت استفاده کرد و به سراغ فرزندان کروس رفت و به آنها گفت که به پدرشان نزدیک شوند و جسیکا را نیز تا مرکز زمین همراهی کرد. ژست‌های منحصر به فرد کاپیتان در کنار همسر و فرزندانش، صحنه‌هایی خاطره‌انگیز را به جا گذاشت. خداحافظی شماره هشت ابدی رئال از یادها نخواهد رفت.

دیدگاه‌ها