کد خبر : 2024270 | 06 خرداد 1403 ساعت 22:44 | 255.8K بازدید | 151 دیدگاه

خداحافظی با شکوه در بغل هواداران؛

طارمی گل قهرمانی را زد و رفت (عکس)

ستاره ایرانی پورتو خداحافظی به یادماندنی با این باشگاه داشت و موفق شد در آخرین بازی برای تیمش گل قهرمانی را به ثمر رساند.

طارمی گل قهرمانی را زد و رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی آخرین بازی خود با پیراهن پورتو را در حالی امشب در فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون انجام داد که برخلاف انتظار دور از ترکیب اولیه تیمش بود، اما در شروع نیمه دوم به جای ژوآئو ماریو به زمین آمد و توانست سرنوشت بازی را به سودشان کند و یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبال خود را به ثمر رساند.

ویدئو: 333837

ستاره ایرانی پورتو که طی سه دیدار اخیرشان در سه هفته پایانی لیگ برتر پرتغال با یک حضور ثابت و دو حضور تعویضی موفق شده بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم پس از سومین مسابقه پیاپی که به‌عنوان یار جانشین به زمین می‌آمد، توانست گلزنی کند و نمایش به یادماندنی در آخرین بازی برای اژدهایان داشته باشد.

2026863
در شرایطی که هواداران پورتو تصور داشتند اوانیلسون به دلیل گرفتن پنالتی خودش هم پشت توپ بایستد یا اوستاکیو ضربه را بزند، طارمی با نظر سرجیو کونسیسائو پشت توپ قرار گرفت

طارمی در طول نیمه دوم نتوانست کار خاصی مقابل دفاع فشرده تیم 10 نفره اسپورتینگ داشته باشد ولی در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی کارش را انجام داد و تیمش را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

تساوی یک بر یک دو تیم در طول 90 دقیقه موجب شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده پورتو روی خطای دروازه‌بان اسپورتینگ به یک پنالتی برسد و مهدی طارمی هم مثل همیشه با یک ضربه مطمئن آن را تبدیل به گل کند تا به قهرمانی برسند.

2026862
ستاره ایرانی با فریب گلر و ستاره اسپورتینگ در زمان پنالتی، توپ را به مرکز دروازه زد تا تیمش را در مسیر قهرمانی قرار بدهد

مهدی طارمی که طی سه سال گذشته قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ کاپ و سوپر کاپ پرتغال را همراه با پورتو به دست آورده بود، سعی داشت خداحافظی شکوهمندانه‌ای با این باشگاه و پیش از پیوستن به اینتر میلان داشته باشد که توانست گل قهرمانی تیمش را روی پنالتی به دست آمده بزند.

پورتو با گل دقیقه 100 ستاره ایرانی خود توانست به برتری 2 بر یک مقابل اسپورتینگ برسد و اجازه ندهد سبز و سفید پوشان لیسبون مثل لیگ برتر، در جام حذفی هم به قهرمانی دست پیدا کنند.

2026865
پرش از روی تابلوهای تبلیغاتی و فرار به سمت جایگاه تماشاگران، خوشحالی گل طارمی در آخرین بازی برای پورتو بود
2026864
هواداران پورتو با پرش از سمت جایگاه به سمت طارمی، او را در آغوش گرفتند تا قاب زیبایی از محاصره ستاره ایرانی بین آنها شکل بگیرد
2026866
بوسیدن لوگوی پورتو هم زیباترین قابی بود که طارمی برای هواداران این تیم به یادگار گذاشت
2026878
طارمی مثل آخرین بازی خود در ورزشگاه دو دراگائو مقابل براگا که در لحظات پایانی گلزنی کرد، این بار هم پس از باز کردن دروازه اسپورتینگ بغض کرد

دیدگاه‌ها