کد خبر : 2024403 | 07 خرداد 1403 ساعت 13:44 | 49.9K بازدید | 122 دیدگاه

در السد لحظات شگفت‌انگیزی داشتم اما...

بونجاح: بهترین گلی که زدم به استقلال بود

بغداد بونجاح معتقد است گلی که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 برابر استقلال به ثمر رساند، بهترین گل دوران فوتبال او بوده است.

بونجاح: بهترین گلی که زدم به استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، بونجاح که 9 سال از دوران فوتبال خود را در باشگاه السد قطر سپری کرد و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد، در تابستان امسال از این باشگاه قطری جدا می‌شود تا احتمالا ادامه فوتبال خود را در عربستان دنبال کند.

بونجاح که آخرین روزهای خود را در السد سپری می‌کند، در گفت‌وگویی اظهار داشت: من از سال 2015 اینجا هستم. وقتی به اینجا آمدم، خانواده بزرگی پیدا کردم. از همان ابتدا با بازیکنان، مدیریت، باشگاه و هواداران ارتباط فوق‌العاده‌ای داشتم و برای من افتخار بزرگی بود که در السد هستم. می‌توانم بگویم که این سال‌ها، بهترین دوران زندگی من بوده است.

او که همراه با السد 13 عنوان قهرمانی کسب کرده است، ادامه داد: من احساسات مختلف و لحظات شگفت‌انگیزی را در اینجا تجربه کردم که همه آنها را یک داستان عاشقانه برای خودم می‌دانم. دوران خیلی خوبی بود و هر سال خیلی پیشرفت کردم.

بونجاح ادامه داد: همه جام‌ها ارزشمند هستند و حال و هوای خاص خود را دارند اما به نظرم جام 2018 خاص‌ترین بود چرا که با 39 گل زده آقای گل لیگ شدم و با 13 گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا هم لقب گرفتم.

او درباره بهترین گل خود با پیراهن السد گفت: من بیش از 201 گل به ثمر رسانده‌ام اما شاید بهترین گل من زمانی بود که در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 برابر استقلال گلزنی کردم.

دیدگاه‌ها