کد خبر : 2024667 | 08 خرداد 1403 ساعت 15:56 | 50.2K بازدید | 17 دیدگاه

دوست داشتم خیلی زودتر برابر ایران بازی کنیم؛

واکنش سرمربی تیم ملی فرانسه پس از هم‌گروهی با ایران

رافائل رینود، سرمربی و معمار فوتسال فرانسه، واکنش بسیار جالبی را پس از هم گروهی با تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2024 داشته است.

واکنش سرمربی تیم ملی فرانسه پس از هم‌گروهی با ایران

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال فرانسه برای نخستین بار به جام جهانی راه یافته است و در گروه ششم با تیم‌های ملی ایران، ونزوئلا و گواتمالا پیکار خواهد داشت. خروس‌ها خوش‌بینانه به جام جهانی ازبکستان چشم دوخته‌اند و عملکرد تیمی آن‌ها به قدری در انتخابی جام جهانی تحسین‌برانگیز بوده است که در اولین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا جزو ده تیم برتر دنیا قرار گرفته‌اند. آنچه فرانسه را به اولین آوردگاه فوتسالی‌اش در جهان رسانده، پنج پیروزی و تنها یک تساوی در دوره مقدماتی بوده که مردان رینود را شکست‌ناپذیر کرده است. سرمربی فرانسوی که پیشترها در تیم‌های ملی پایه‌ مشغول بوده و معمار فوتسال فرانسه لقب گرفته، از خروس‌ها تیمی مدعی در اروپا ساخته است.

پس از قرعه‌کشی جام جهانی 2024، رافائل رینود مصاحبه کوتاهی را با سایت فیفا انجام داده که به مناسبت تقابل با تیم ملی فوتسال ایران واکنش جالبی داشته است.

2027459

رینود در گفت‌وگو با سایت فیفا گفته است: ما بسیار خوشحالیم، زیرا اکنون همه چیز برای ما روشن است و سه حریف بزرگ پیش روی ما هستند. این اولین جام جهانی ما خواهد بود، بنابراین به خودی خود یک کشف بزرگ است. ما هرگز با سه حریف خود روبرو نشده‌ایم. ایران تیم بزرگی در فوتسال به شمار می‌رود که دوست داشتم خیلی زودتر مقابل آنها بازی کنم و خوشبختانه در جام جهانی با آنها تقابل خواهیم داشت. گواتمالا اولین حریف ما است و همچنین یک کشور فوتسالی که جام‌جهانی‌های زیادی را تجربه کرده است. زیرا ششمین  حضور آنهاست. ونزوئلا با کسب مقام سوم در آخرین مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی از رقابتی قدرتمند خارج می شود و چهار سال پیش جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشت. اکنون نقشه راه خود را می‌دانیم. این قرعه‌کشی هدف ما را تغییر نمی‌دهد: ما می‌خواهیم تجربه کسب کنیم، لحظه‌ای را زندگی کنیم و از اولین جام جهانی خود مقابل کشورهای باکیفیت لذت ببریم. همچنین جاه‌طلبی ما را تغییر نمی‌دهد: ما هر کاری که ممکن است برای صعود از گروه F انجام خواهیم داد.

2027462

تیم‌های ملی ایران و فرانسه در آخرین نبرد گروهی، یک‌ شنبه 1 مهر ماه به مصاف همدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها