کد خبر : 2024881 | 09 خرداد 1403 ساعت 01:27 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

خدا را شکر ستاره‌های اینتر ایتالیایی‌‌ها هستند!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، از اینکه اینتر به بازیکنان ایتالیایی اعتقاد دارد، خوشحال است.

خدا را شکر ستاره‌های اینتر ایتالیایی‌‌ها هستند!

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، عصر سه‌شنبه در مراسم جوایز اروپایی گلوب ساکر با خبرنگاران صحبت کرد و سوالات اصلی از او درمورد یورو 2024 بود.

او فهرست اولیه 30 نفره خود را برای این رقابت‌ها اعلام کرده که پیش از شروع مسابقات به 26 نفر کاهش می‌یابد. فهرست ایتالیا شامل شش بازیکن اینتر یعنی فرانچسکو آچربی، نیکولو بارلا، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، فدریکو دیمارکو و داویده فراتسی است.

اسپالتی درباره حضور بازیکنان اینتر در تیم ملی ایتالیا گفت: "داشتن 6 بازیکن از یک باشگاه برای ما یک معامله بزرگ است، چون مثل گذشته نیست که تیم ملی از گروه‌ بازیکنانی از یوونتوس، اینتر، میلان یا حداکثر رم تشکیل شده بود. اکنون بازیکنانی از جنوا، بولونیا و تیم‌های مختلف وجود دارند. بنابراین داشتن بازیکنانی که می‌توانند به همدیگر نگاه کنند و احساس کنند "می‌توانیم به خود اعتماد کنیم چون با قهرمانی در سری A این را نشان دادیم" یک مزیت است."

2027779

در جام جهانی 1982 بازیکنان یوونتوس بخش عمده‌ای از تیم ملی ایتالیا را تشکیل می‌دادند اما در سال‌های اخیر که بازیکنان ایتالیایی کمتر در ترکیب اصلی تیم‌هایشان حضور دارند، تکرار آن سخت‌تر شده است.

اسپالتی افزود: "خدا را شکر که هنوز اینتر به استعدادهای ایتالیایی اعتقاد دارد، چون استعدادهای زیادی وجود دارد و باید فضای بیشتری برای شکوفایی به آن‌ها داده شود. بازیکنان فعلی اینتر مانند همان بازیکنان یوونتوس در ایتالیای قدیم قوی هستند، اما واضح است که باید این حس دوستی و اتحاد را با بقیه اعضای تیم به اشتراک بگذارند."

دیدگاه‌ها