کد خبر : 2025097 | 10 خرداد 1403 ساعت 08:11 | 13.3K بازدید | 24 دیدگاه

عنایتی: بازیکن ما چَک خورد و اخراج شد!

رضا عنایتی، سرمربی پیکان می‌گوید بازیکن تیم‌شان هم کتک خورده و هم اخراج شده است.

عنایتی: بازیکن ما چَک خورد و اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته میان فولاد و پیکان برگزار شد که حواشی عجیبی در خصوص توپ جمع‌کن‌های فولاد آره‌نا رخ داد و درگیری محمدجواد آزاده با یک توپ جمع کن در ثانیه‌های پایانی منجر به اخراج بازیکن پیکان شد.

عنایتی، سرمربی پیکان روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و گفت: من همیشه خاطرات خوبی از اهواز داشتم ولی در بازی فولاد اتفاقاتی افتاد که خیلی برایم عجیب بود. وقتی بچه‌ها می‌خواستند گرم بکنند یک نفر آمد و یکی از کمک‌های ما را به زمین کوبید. من دیر رسیدم و دیدم یکی از کمک‌هایم را هل دادند و با سر خورد زمین.

او در مورد حواشی توپ جمع‌کن‌ها گفت: تا قبل از اینکه گل اول را بخوریم توپ‌ها دو تا دوتا به زمین می‌آمد. ولی بعد از اینکه گل خوردیم توپ جمع کن‌ها به ما توپ نمی‌دادند و ۴۵ دقیقه با یک توپ بازی کردیم!

او در مورد اخراج بازیکن تیمش گفت: صحنه‌ای که گفتید آقای آزاده اخراج شد، چک را بازیکن ما خورد و اخراج شد. دقیقه ۹۵ تیم دو بر یک عقب بود و توپ نرساندند و رفت خودش توپ را بیاورد و آن توپ جمع کن جلوی جواد را گرفت و یک چک هم به بازیکن ما زد! سن توپ جمع کن هم خیلی عجیب بود ولی این را به پای بازیکن فولاد نمی‌نویسم. حساسیت بازی خیلی زیاد بود و برای ما هم حساس بود ولی توقعم از آنها خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

دیدگاه‌ها