کد خبر : 2025111 | 10 خرداد 1403 ساعت 08:14 | 8.4K بازدید | 10 دیدگاه

آماج استوری برای کادرفنی بنفش‌ها؛

بازیکنان هوادار پشت شجاعی و دستیارانش درآمدند!

هوادار با مسعود شجاعی که تا پیش از چهار شکست متوالی خود نتایج نسبتا مناسب و نمایش بسیار جذابی را بروز داده بود، در چند دیدار گذشته نتایج غیرمنتظره و به دور از انتظاری را به ثبت رسانده‌اند.

بازیکنان هوادار پشت شجاعی و دستیارانش درآمدند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین خانگی و پنج بر صفر هوادار برابر نساجی، داریوش شجاعیان در میکسدزون ورزشگاه پاس قوامین تهران و در گفت‌وگو با خبرنگاران خود را بابت بی‌احتیاطی و اخراج زودهنگامش به عنوان مقصر نخست شکست ناباورانه بنفش‌ها معرفی کرد و از کادر مدیریتی و فنی تیمش عذرخواهی کرد.

حالا اما بازیکنان هوادار متنی را به طور هماهنگ و در صفحات شخصی‌شان منتشر کرده‌اند و بابت نتیجه به دست آمده از مسعود شجاعی و دستیارانش که از فرط ناراحتی هیچ یک از آن‌ها در نشست خبری پس از دیدار نیز حاضر نشدند به نوعی دلجویی کرده‌اند.

2028149
2028150
2028151
2028152

بنفش‌پوشان پایتخت پس از برتری شیرین خانگی برابر نفت آبادان و مسجل نمودن بقایشان در لیگ برتر و در سه هفته گذشته دچار بی‌انگیزگی مشهودی شده‌اند و حتی عوارض آن متوجه دیدار حذفی شان نیز شد. آنها روز شنبه در دیدار پایانی خود و در واپسین هفته فصل جاری ماراتن خلیج فارس میهمان استقلال خوزستانی خواهند بود که اگر چه در فصل جاری و در لیگ و حذفی دو مرتبه موفق به شکست آن‌ها شده‌اند، اما این بار سیروس پورموسوی و شاگردان متحول شده‌اش برای ثبت ماندگاری قطعی‌شان در لیگ برتر به سه امتیاز دیدار با هوادار نیاز مبرمی دارند.

دیدگاه‌ها