کد خبر : 2025299 | 11 خرداد 1403 ساعت 11:48 | 20.4K بازدید | 30 دیدگاه

گوندوگان به خاطر فلیک در بارسا می‌ماند

با وجود اینکه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال تابستانی ایلکای گوندوگان به باشگاه پرطرفدار ترکیه ای گالاتاسرای مطرح شده است، او مشتاق است تا در فصل آینده زیر نظر هانسی فلیک بازی کند.

گوندوگان به خاطر فلیک در بارسا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه اولین فصل حضور ایلکای گوندوگان در بارسلونا برای او آسان نبوده، او از نظر فردی عملکرد بسیار خوبی داشته است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، گوندوگان هیچ برنامه ای برای ترک بارسلونا ندارد. این هافبک 33 ساله تا سال 2025 قرارداد دارد و قصد او رد کردن هر پیشنهادی، از جمله پیشنهاد گالاتاسرای است.

احتمال انتقال به ترکیه برای گوندوگان در چند سال آینده وجود دارد، اما در حال حاضر او فقط به بارسلونا فکر می کند. علاوه بر این، او معتقد است که به خاطر اینکه فلیک بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را به او داد، به این‌ مربی مدیون است و همین باعث انگیزه بیشتر او برای موفقیت در فصل آینده می شود.

گوندوگان بدون شک یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته بود، بنابراین احتمال انجام این انتقال در تابستان بسیار کم است. از طرفی با توجه به اینکه این مربی و بازیکن شناخت خیلی خوبی از همدیگه دارند، پیش‌بینی می‌شود که در فصل آینده همکاری موفقیت‌آمیزی با یکدیگر داشته باشند.

دیدگاه‌ها