کد خبر : 2025633 | 12 خرداد 1403 ساعت 18:22 | 4K بازدید | 7 دیدگاه

ترکیب فولاد خوزستان برای آخرین 90 دقیقه لیگ 23

یازده بازیکن تیم فولاد خوزستان برای جدال با نساجی مشخص شد.

ترکیب فولاد خوزستان برای آخرین 90 دقیقه لیگ 23

به گزارش ورزش سه، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان برابر یکدیگر قرار بگیرند که ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی برای آخرین دیدار فصل، یازده بازیکن مدنظرش را به خط کرده تا مقابل شاگردان ویسی در فولاد خوزستان صف آرایی کنند. 

فولادی‌ها هفته گذشته در واپسین لحظات، برد مقابل پیکان را از دست دادند و حالا تنها یک امتیاز با منطقه قرمز جدول فاصله دارند. در صورت کسب پیروزی برابر نساجی، بقای فولاد حتمی است اما اگر شاگردان عبدالله ویسی نتوانند در قائمشهر برنده شوند، احتمال سقوط فولاد خوزستان به لیگ دسته اول دور از ذهن نخواهد بود و همین مسئله باعث شده تا فولادی‌ها که در فصل جاری تنها 6 برد داشته‌اند، فردا برابر نساجی به دنبال کسب 3 امتیاز باشند تا بقای خود در لیگ برتر را بتوانند در قائمشهر جشن بگیرند. ترکیب بازیکنان فولاد در این بازی به شرح زیر است:

شهاب گردان، شاهین توکلی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا

2028998

دو تیم در سالیان گذشته همواره نبردهای جذاب و پراتفاقی داشته‌اند که آمار به فولادی‌ها دلگرمی می‌دهد؛ چرا که از میان 5 رویارویی قبلی دو تیم، 3 مسابقه با برتری فولاد به پایان رسیده و تنها یک‌بار مازنی‌ها توانسته‌اند برنده شوند! با توجه به حساسیت ویژه رویارویی تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان، کمیته داوران به سراغ انتخاب یک داور بین‌المللی رفته و مرتضی منصوریان قرار است نبرد شاگردان ساکت الهامی و عبدالله ویسی را قضاوت کند.

دیدگاه‌ها