کد خبر : 2025966 | 13 خرداد 1403 ساعت 15:25 | 26.8K بازدید | 39 دیدگاه

یزله قبل از رفتن روی استیج

عکس: رقص کنعانی برای یک جام جدید

دلبری‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان از هواداران پرسپولیس تا قبل از بالا بردن جام هم ادامه پیدا کرد.

عکس: رقص کنعانی برای یک جام جدید

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌‎زادگان در نیمه اول بازی با مس یک اشتباه عجیب مرتکب شد و نزدیک بود در دوئتی تکراری با دانیال اسماعیلی‌فر کار تیمش را سخت کند اما در نهایت عملکرد خوب این بازیکن در کنار سایر مدافعان پرسپولیس قهرمانی دراماتیک دیگری برای پرسپولیس رقم زد.

کنعانی‌زادگان که عادت دارد بعد از پیروزی‌های بزرگ و گلزنی خود با حرکات موزون مخصوص خود و یزله جنوب کشور هواداران پرسپولیس را سر شوق بیاورد این بار قبل از رفتن به سمت سکوی قهرمانی و دریافت مدال باز هم برای سکوهای پرسپولیس دلبری کرد و با یزله مخصوص خود گروهی از تماشاگران که او را تماشا می‌کردند سر شوق آورد.

کنعانی در طول فصل ثابت‌ترین عنصر خط دفاعی پرسپولیس بود و غیر از مقطع پایانی نیم فصل اول و اتفاقاتی که به‌خاطر تیم ملی برایش رخ داد بازیکن ثابت سرخ‌ها بود.

2029507
2029508

او در بازگشت به پرسپولیس بعد از دو فصل دوری و حضور در لیگ قطر دوباره جشن قهرمانی گرفت تا از تصمیم خود برای بازگشت به تیم محبوبش کاملا خشنود و راضی باشد.

محمدحسین یکی از سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس هم هست که بلافاصله بعد از قهرمانی در اردوی تیم ملی حاضر شد و تا بعد از دو بازی تیم ملی فرصت استراحت نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها