کد خبر : 2047593 | 21 خرداد 1403 ساعت 08:50 | 31.9K بازدید | 16 دیدگاه

بازگشت ترابی به محل جشن قهرمانی پرسپولیس

مهدی ترابی امیدوار است در دیدار مقابل ازبکستان از سوی کادرفنی مورد استفاده قرار بگیرد.

بازگشت ترابی به محل جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که در جمع پنجاه بازیکن باسابقه تیم ملی ایران حضور دارد، در دیدار با ازبکستان شانس این را دارد که پنجاهمین بازی ملی خود را انجام دهد و به رکورد محمد خاکپور، وحید هاشمیان و غلامرضا رضایی برسد.

2041961

ترابی در حالی یک جلسه تمرینی را با تیم ملی در ورزشگاه آزادی انجام دهد که هفته گذشته همراه با پرسپولیس در این استادیوم جشن قهرمانی را بر پا کرده و جام را بالای سر برده بود و حالا باید روز سه شنبه در این استادیوم به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

او این فصل روی 8 گل تیم پرسپولیس موثر بود تا سومین بازیکن اثرگذار قرمزها لقب بگیرد و در قهرمانی تیم پرسپولیس هم تاثیر خود را بگذارد و حالا باید دید که در تیم ملی هم فرصت بازی خواهد داشت یا خیر؟

2041960

نکته جالب در مورد ترابی اینکه او در چهار تورنمنت بین‌المللی حضور داشته اما مجال چندانی برای بازی در ترکیب ثابت تیم ملی را به دست نیاورده و حالا به عنوان بازیکن باتجربه 30 ساله شاید زمان آن رسیده که نقش مهمتری را در عرصه ملی ایفا کند.

با پایان اردوی تیم ملی و بازگشت تمرکز به اخبار باشگاهی، مهدی ترابی نیز دوباره به کانون توجهات بازخواهد گشت، جایی که باید دید پای برگه قرارداد جدید با پرسپولیس را امضا خواهد کرد یا به تیم جدیدی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها