کد: 239040903 تیر 1405 ساعت 15:042.2K بازدید

خوشحالم با شکست آمریکا راهی دور بعد شدیم

قشقایی: برای صعود به 8 تیم برتر دنیا می جنگیم

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران می گوید تیمش می توانست علاوه بر آمریکا، پرتغال را هم شکست دهد.
قشقایی: برای صعود به 8 تیم برتر دنیا می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قشقایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان 2026 و صعود به دور بعدی اظهار داشت: سومین مسابقه تیم ما در رقابت های قهرمانی جهان بود. متاسفانه در روز اول با تیم های بزرگ بازی کردیم و رقابت دشواری داشتیم. با تیم اسپانیا و پرتغال که سابقه قهرمانی جهان و اروپا را دارند، بازی کردیم. البته با پرتغال بازی خیلی نزدیکی داشتیم و حدود 20 ضربه پنالتی(شوت اوت) زده شد. می توانستیم برنده آن دیدار باشیم، اما خوش شانس نبودیم.

وی افزود: بعد از بازی های سخت دیروز دست از تلاش برنداشتیم و امروز توانستیم مقابل آمریکا برنده باشیم و به دور بعدی صعود کنیم که اتفاق خوب و مهمی برای ماست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در پایان در خصوص دور بعدی مسابقات هم گفت: انشالله در دور بعدی هم می توانیم نمایش خوبی داشته باشیم. الان همه تمرکز و تلاش ما روی بازی های آینده است. رقبای جدیدمان را آنالیز می کنیم و در تلاش هستیم تا جزو 8 تیم برتر رقابت های جهانی قرار بگیریم.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
7اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار

قشقایی: برای صعود به 8 تیم برتر دنیا می جنگیم | ورزش سه