کد خبر : 1623619 | 22 تیر 1398 ساعت 19:50 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست پر گل تیم اتریشی

درخشش عالی جهانبخش در بازی دوستانه برایتون

برایتون انگلیس در بازی تدارکاتی خود با یک تیم اتریشی به برد پر گلی دست یافت. علیرضا جهانبخش با ارسال دو پاس گل آخر تیمش نقش ویژه‌ای در این برد داشت.

درخشش عالی جهانبخش در بازی دوستانه برایتون

به گزارش "ورزش ‌سه"،  تیم برایتون با هدایت گراهام پاتر انگلیسی این روزها مراحل آماده سازی خود برای حضور موفق در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد. این تیم عصر امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف تیمی از اتریش به نام اف سی لیفرینگ رفت و در پایان با نتیجه پر گل 5-2 حریف تدارکاتی‌اش را شکست داد.

 

این تیم که در نیمه اول علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی خود را در اختیار نداشت با برد پر گل 3-0 به رختکن رفت. دانک در دقیقه 11 اولین گل این تیم را به ثمر رساند. سپس در دقیقه 32 نوبت به ماری رسید تا اختلاف را به عدد دو برساند و هشت دقیقه بعد لوکادیا گل سوم را برای برایتون به ثمر رساند تا آن‌ها بدون دغدغه برای نیمه دوم آماده شوند.

در ابتدای نیمه دوم با تصمیم پاتر، جهانبخش وارد میدان شد و در دو دقیقه بعد از ورودش اولین تاثیر مستقیم را بر روی گل داشت. او از سمت راست زمین صاحب توپ شد و با ارسال پاس دقیقی برای ترازارد پایه گذار گل چهارم برای برایتون شد. این نتیجه تا دقیقه 84 پا برجا بود تا اینکه باز هم بازیکن ایرانی این تیم درخشش ویژه ای از خود نشان داد. او با دریافت توپ از سمت راست نفوذ بسیار خوبی انجام داد و با ارسالی بی نقص فلورین را صاحب موقعیت کرد و اینگونه گل پنجم با ضربه سر شیرجه‌ای به دست آمد.

 

1419179

 

عملکرد یک نیمه ای جهانبخش آنقدر درخشان بود که صفحه رسمی باشگاه در توییتر به تمجید از او پرداخت و نمایش او را زیر ذره بین خود قرار داد. هافبک تیم ملی ایران ابتدای سال گذشته با قراردادی خوب راهی لیگ جزیره شد اما مصدومیت و عدم تطبیق با شرایط سخت لیگ این کشور مانع از ارائه نمایشی درخشان از سوی او شد. حالا جهانبخش به دنبال این است تا امسال یکی از بازیکنان تاثیرگذار برایتون باشد و خود را به عنوان گران ترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی ثابت کند.

دیدگاه‌ها